جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۵۳۱
چهارشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

فکرشهر: رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران با بیان اینکه یکی از الزامات فصل بیستم لیگ برتر VAR است گفت: با تصویب هیئت رئیسه، از فصل بعد میزبانی به استادیومی که VAR نداشته باشد داده نمی‌شود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، حیدر بهاروند امروز در مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان بوشهر، رشد و توسعه فوتبال در استان‌ها را از اهداف فدراسیون عنوان کرد و افزود: استان‌هایی مانند بوشهر و خوزستان که دو تیم در لیگ برتر و چندین تیم در رده‌های مختلف دارند مستعد برای توسعه ورزش فوتبال هستند.

وی با بیان اینکه فوتبال بوشهر یک فوتبال ریشه‌دار در کل کشور است افزود: این استان بازیکنان زیادی در سطح ملی دارد.

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال بر حمایت از تیم‌های فوتبال استان بوشهر تاکید و اضافه کرد: مسئولان این استان برای کمک  به تیم‌هایی مانند شاهین‌شهرداری بوشهر، ایرانجوان و پارس جنوبی جم که نیاز به حمایت دارند پای کار باشند تا بتوانیم  مشکلات این تیم‌ها را حل کنیم.

وی به مشکلات هیئت‌های فوتبال در سراسر کشور اشاره و خاطرنشان کرد: از مشکلات این هیئت‌ها خبر دارم، اما با ایجاد تفرقه و دودستگی به هیچ جا نخواهیم رسید چراکه در فوتبال سلایق مختلف وجود دارد و باید با اصول مدیریتی سلایق مختلف را در کنار هم گذاشته و کارکنیم نه اینکه هرکسی با ما مخالف بود را طرد کنیم.

بهاروند درباره الزام وجود  VAR در ورزشگاه‌های کشور اشاره و یادآور شد: با تصویب هیئت رئیسه یکی از الزامات فصل بیستم لیگ برتر VAR است و از فصل بعد میزبانی به استادیومی که VAR نداشته باشد داده نمی‌شود.

در مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان بوشهر امیرحسین محتشم با ۱۶ رای به‌عنوان رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر انتخاب شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر