جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در شورای آموزش و پرورش دشتستان مطرح شد:
به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع در شورای آموزش و پرورش دشتستان افزود: مشارکت مردم و مسوولان شهرداری در اجرای طرح پروژه مهر در شهر برازجان ستودنی است و جای تقدیر دارد...
کد خبر: ۶۵۶۰
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: استمرار روند و مدیرت قوی درهمه برنامه های آموزش و پرورش بویژه پروژه مهر برای رسیدن به هدف متعالی این نهاد ضروری است.

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع روز چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش دشتستان افزود: مشارکت مردم و مسوولان شهرداری در اجرای طرح پروژه مهر در شهر برازجان ستودنی است و جای تقدیر دارد.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش شهرستان دشتستان درانجام پروژه مهر جزو پیشتازان و موفق ترین شهرستان های استان بوشهر بوده است.

زارع اظهارکرد: انجام پروژه مهر یک کار مدیریتی فرآیندی است و استمرار این امر خیلی مهم تر است.

وی از اجرای طرح ممنوعیت تردد موتورسیکلت درمدارس تقدیر کرد و افزود: 30 درصد تصادفات ناشی از حوادث راکبین موتورسیکلت در مهرماه امسال در شهرستان نسبت به ماه مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان نیز از راه اندازی دانشگاه فرهنگیان دشتستان در ماه جاری خبر داد و گفت: اولین دوره آغاز سال تحصیلی دانشگاه فرهنگیان دشتستان در دو رشته تحصیلی در ماه جاری آغاز به کار می کند.

به نوشته ی ایرنا، سید حسن لواسانی فرد برقراری و ایجاد عدالت آموزشی درهمه حوزه های آموزشی و مدارس دردشتستان را ازمهمترین اهداف آموزش و پرورش در شهرستان عنوان کرد.

وی بیان کرد: شهرستان آمادگی کامل برای اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوبی دارد و این دانش آموزان طی سه مرحله از 24مهر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

اردشیرحسین آبادی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش دشتستان نیز از کمبود 150 نیروی متخصص در حوزه متوسطه خبر داد و گفت: اکنون برای حل این مشکل از نیروهای آموزشی به صورت اضافه کار استفاده می شود. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر