دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۶۵۱
شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خواستار انجام کارهای ماندگار توسط مدیران شد و گفت: تقویت زیرساخت‌های استان بوشهر نیازمند عملکرد جهادی مسوولان است.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر شنبه در نشست با اعضای ستاد انتخابات و فرمانداران استان بوشهر اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون انتخابات‌های متعددی برگزار شده که همواره با مشارکت گسترده مردم همراه بوده است.

وی با اشاره به اینکه مردم حضور در انتخابات را وظیفه خود می‌دانند خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات یک تکلیف است و در انتخابات دوم اسفندماه امسال نیز شاهد حضور و مشارکت گسترده مردم خواهیم بود.

امام جمعه بوشهر برگزاری انتخابات قانونمند و سالم و منظم را یک ضرورت دانست و با تاکید بر لزوم رعایت امانت‌داری تصریح کرد: برگزاری انتخاباتی سالم، قانون‌مند و با امنیت نیازمند توجه به قانون است.

وی خواستار مراعات اخلاق انتخاباتی توسط کاندیداها برای فراهم ساختن زمینه انتخاباتی سالم و قانون‌مند شد و افزود: دشمنان همواره دنبال کمرنگ‌کردن میزان حضور مردم در انتخابات هستند ولی مردم با حضور پرشور خود دشمن را ناکام می‌کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری خواستار تلاش همه مدیران و مسوولان برای رفع مشکلات مردم شد و اضافه کرد: دیدار عمومی و چهره به چهره با مردم اهمیت بسیار زیادی دارد و باعث شناسایی مشکلات و تلاش برای رفع آنها می‌شود.

وی با تاکید بر سرکشی از خانواده معظم شهدا، جانبازان، مستمندان و سایر اقشار مردم ادامه داد: مدیران باید از فرصت مسئولیت در خدمات‌رسانی به مردم استفاده و جهادی عمل کنند تا خدمات آنان در جامعه ماندگار بماند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه مسوولان باید خدمات ماندگاری را به مردم ارائه کنند افزود: استان بوشهر به توسعه زیرساختی در بخش‌های گوناگون نیاز دارد که باید مسئولان در این عرصه با روحیه و رویه جهادی تلاش کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر