دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: امسال 520 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش کشاورزان از محل منابع داخلی بانک کشاورزی به این استان ابلاغ شده است.به گزارش فکرشهر، شاپور رضایی روز پنجشنبه درجمع خبرنگاران افزود: این اعتبارات که برای کاشت، داشت و برداشت محصولات زراعی شامل گندم، جو، پیاز و کلزا است توزیع شهرستانی و به بانک ابلاغ شده است.وی اظهارکرد: نرخ سود این تسهیلات در قالب عقود مبادله ای 17 درصد و مدت بازپرداخت متناسب با زمان برداشت محصول و حصول درآمد، حداکثر یکسال است.
کد خبر: ۶۵۸۶
پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۲

فکرشهر: مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: امسال 520 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش کشاورزان از محل منابع داخلی بانک کشاورزی به این استان ابلاغ شده است.

به گزارش فکرشهر، شاپور رضایی روز پنجشنبه درجمع خبرنگاران افزود: این اعتبارات که برای کاشت، داشت و برداشت محصولات زراعی شامل گندم، جو، پیاز و کلزا است توزیع شهرستانی و به بانک ابلاغ شده است.

وی اظهارکرد: نرخ سود این تسهیلات در قالب عقود مبادله ای 17 درصد و مدت بازپرداخت متناسب با زمان برداشت محصول و حصول درآمد، حداکثر یکسال است.

رضایی اضافه کرد: متقاضیان برای بهره مندی از این تسهیلات می توانند به مراکز خدمات جهادکشاورزی یا شعب بانک کشاورزی شهرستان مربوط مراجعه کنند. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر