جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۸۷۹
جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰

فکرشهر: مدال آوران و قهرمانان استانی سبک کیوکوشین در خارگ تجلیل شدند.

به گزارش «فکرشهر»، در این مراسم که با حضور مسوولین و ورزشکاران سبک کیوکوشین برگزار شد، سید محمد اسلامی ـ رییس اداره ورزش و جوانان خارگ ـ گفت: برای پیشبرد هر امری محرک و یا کاتالیزوری باید وجود داشته باشد تا بانی و مسبب حرکت شود و محرک های انسانی مهمترین فاکتور در تحول هستند.

وی افزود: درعرصه ورزش های رزمی نیز به سبب وجود همین شاخص مثبت، شاهد رشد قابل ملاحظه ای درسطح جزیره هستیم و جوانان جزیره در سطح استان ‌‌کشور افتخار آفرین هستند. 

حسین پور ـ معاون بخشداری جزیره خارگ ـ نیز در این مراسم به  تأثیرات مثبت ورزش در جامعه پرداخت و اهتمام مسوولین در توجه بیشتر و نیزجذب نوجوانان و جوانان به فضاهای ورزشی را خواستار شد.

وی از ورزشکاران خواست علاوه بر پرورش جسم به تقویت روح و روان خود نیز توجه داشته باشند و در کنار ورزش تحصیل نیز سرلوحه کار قرار گیرد.

علیپور ـ رییس هیات کاراته جزیره خارگ ـ نیز از مسوولین و متولیان برگزاری مراسم که برای ورزش و جوانان اهمیت قائل هستند، تجلیل نمود و جزیره خارگ را یکی از قطب های اصلی ورزش کاراته استان خواند و از مساعی بخشداری ویژه خارگ،اداره ورزش و جوانان  و شهرداری و شورای شهر تقدیر کرد.

وی در ادامه به موفقیت های ورزشی جزیره خارگ در سال ۹۷ پرداخت و با تشریح کارکردهای موجود به جایگاه برتر جزیره در استان اشاره کرد و حمایت  از ورزشکاران به منظور کسب موفقیت بیشتر را خواستار شد.

پایان بخش برنامه، اهدای جوایز  به نفرات افتخار آفرین بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر