جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: این در حالی است که یک دستگاه پژو ۴۰۵ دقیقاً دو کیلومتر قبل از این تصادف بر اثر لغزنده بودن جاده از مسیر خود خارج شده و به سمت کوه و درون جوی نزدیک آن هدایت شده بود.\r\n
کد خبر: ۶۵۹
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۴

به گزارش فکرشهر به نقل از سیرانا، صبح روز چهارشنبه ساعت ۶:۳۰ دقیقه بر اثر بارندگی و لغزنده بودن مسیر، تصادف زنجیره ای در مسیر جاده کوهستانی جم به سیراف اتفاق افتاد. بر اثر این حادثه پنج دستگاه خودرو که دو دستگاه آن پژو۲۰۶،  و دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه سمند با هم برخورد کردند.

بر اثر این حادثه چند تن از سرنشینان مصدوم شدند. در طول جاده مذکور بدلیل کوهستانی بودن و عدم امکان تماس تلفنی با اورژانس مقدور نبود و تا ساعت ۷:۲۰ دقیقه که خبرنگار سیرانا در صحنه حضور داشت، هیچ یک از نیروهای پلیس و اورژانس در صحنه حضور نیافتند.

و این در حالی است که یک دستگاه پژو ۴۰۵ دقیقاً دو کیلومتر قبل از این تصادف بر اثر لغزنده بودن جاده از مسیر خود خارج شده و به سمت کوه و درون جوی نزدیک آن هدایت شده بود.

در مسیر کوهستانی جم به سیراف در روزهای بارانی بر اثر لغزندگی مسیر شاهد تصادفاتی از این دست می باشیم. همچنین ریزش کوه بر اثر بارندگی و عدم روشنایی در تونل های این جاده نگرانی های زیادی برای مردم و کارکنان ساکن در شهرک های نفت، گاز و پتروشیمی بوجود آورده است. /ص

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر