يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: با توجه به رعایت اصول فنی در پیشگیری از سوانح و حوادث  تجهیزات بازی و پارک 170 مهد کودک در استان بوشهر استاندارد سازی می‌شود.به گزارش فکرشهر، شاپور رستمی در نشست شورای فنی استان بوشهر با بیان اینکه استفاده از نیروهای ماهر در اجرای پروژه‌های عمرانی یک ضرورت است گفت: تمامی نیروهای کارگری و تکنسین‌ها  که در ساخت و سازها در استان فعال هستند باید دارای کارت مهارت فنی باشند.
کد خبر: ۶۵۹۰
پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۹

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: با توجه به رعایت اصول فنی در پیشگیری از سوانح و حوادث  تجهیزات بازی و پارک 170 مهد کودک در استان بوشهر استاندارد سازی می‌شود.

به گزارش فکرشهر، شاپور رستمی در نشست شورای فنی استان بوشهر با بیان اینکه استفاده از نیروهای ماهر در اجرای پروژه‌های عمرانی یک ضرورت است گفت: تمامی نیروهای کارگری و تکنسین‌ها  که در ساخت و سازها در استان فعال هستند باید دارای کارت مهارت فنی باشند.

وی با تاکید بر نظارت مستمر ازپروژه‌های عمرانی در استان بوشهر گفت: پروژه‌های عمرانی که برای ارائه خدمات رسانی مطلوب به مردم ایجاد می‌شود باید دارای بهترین کیفیت باشد.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه اعضای شورای فنی استان باید بر روند اجرای پروژه‌ها در استان نظارت و کنترل لازم را برای بکارگیری مصالح ساختمانی استاندارد داشته باشند، تاکید کرد: تمامی کارگاه‌های شن و ماسه و واحدهای تولیدی و توزیعی مصالح ساختمانی ملزم به دریافت علامت استاندارد و پروانه فعالیت از اداره کل استاندارد استان هستند.

رستمی با بیان اینکه رعایت اصول فنی مهندسی در اجرای پروژه‌ها یک اصل اجتناب ناپذیر است افزود: دستگاه‌های اجرایی که در نظارت بر کیفیت ساخت پروژه‌های خود نظارت کافی ندارند، باید جوابگو باشند و با کسانی در تولید مصالح بی‌کیفیت و نامرغوب  و بکارگیری کارگران غیر ماهر در اجرای پروژه‌ها استفاده می‌کنند برخورد قاطع می‌شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، وی با تاکید بر تسریع در تعیین تکلیف پروژه‌های عمرانی استان توسط دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: با توجه به اینکه تخصیص اعتبارات عمرانی امسال 100 درصد است، دستگاه‌های اجرایی استان در انتخاب پیمانکاران توانمند اقدام کنند تا پروژه‌های عمرانی با کیفیت و سرعت بیشتر در استان اجرا شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه تمامی تجهیزات پارک بازی و تفریح مهدهای کودک استاندارد سازی می‌شود گفت: با توجه به رعایت اصول فنی در پیشگیری از سوانح و حوادث  تجهیزات بازی و پارک 170 مهد کودک در استان بوشهر استاندارد  سازی می‌شود.

رستمی تاکید کرد: در مرحله نخست 90 مهدکودک مورد بازرسی قرار می‌گیرد و تجهیزاتی که خطر آفرین است جمع‌آوری می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر