شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۹۴۱
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: عضو شورای اسلامی شهر بوشهر پیشنهاد کرد مکانی در بوشهر بنام سردار قاسم سلیمانی نامگذاری شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مهرزاد آسایش روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این راستا از صبح امروز با فراخوانی که از طریق شبکه‎های اجتماعی منتشر شده پیشنهادهای ارزنده‎ای از سوی شهروندان ارائه شده که پس از طرح در نشست علنی شورا و همچنین شورای نامگذاری مکان نهایی انتخاب می‎شود.

وی بیان کرد: خیابان‎های آزادگان، توحید، تقاطع غیرهمسطح میدان آزادی از جمله پیشنهادهای دریافتی از سوی شهروندان برای نامگذاری بنام سردار شهید سپهید قاسم سلیمانی است.

آسایش ادامه داد: بوشهر و بوشهری از دیرباز با داشتن دلاورمردانی چون شهیدان رئیسعلی دلواری و نادر مهدوی با فرهنگ ایثار و مجاهدت انس داشته و وجود چنین روحیه ای منجر شد شهادت سردار سلیمانی داغی بزرگ و ابدی بر دل آنها بگذارد.

وی افزود: در راستای انسجام هر چه بیشتر و وحدت ملی شورای شهر رسالت بزرگ پاسداشت این شهید را عهده‎دار شده که نامگذاری مکانی بنام سردار سلیمان کمترین اقدام ممکن برای تحقق این مهم و تجلیل از مجاهدت‎های چند ده ساله سردار وطن است.

آسایش در بخش دیگری از صحبت‏های خود اظهار کرد: در همین ارتباطی در اقدامی خود جوش و مردمی با محوریت سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر یکشنبه شب آئین شروه خوانی و شمع زنی در سوگ فقدان سردار سلیمانی ساعت ۱۹ تا ۲۱ در میدان تشریفات شهرداری بندر بوشهر برگزار می‎شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر