شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دشتستان همزمان با سراسر کشور، روز شنبه 26 مهر ماه با حضور فرماندار دشتستان در سالن ورزشی امام علی (ع) شهر برازجان برگزار شد.به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع در این آیین گفت:  از آنجایی که انسان سالم و خلاق محور توسعه است، دولت تدبیر و امید بنا دارد تا به همه شاخص های سلامت انسان توجه کند.
کد خبر: ۶۶۳۲
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۳

فکرشهر: افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دشتستان همزمان با سراسر کشور، روز شنبه 26 مهر ماه با حضور فرماندار دشتستان در سالن ورزشی امام علی (ع) شهر برازجان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع در این آیین گفت:  از آنجایی که انسان سالم و خلاق محور توسعه است، دولت تدبیر و امید بنا دارد تا به همه شاخص های سلامت انسان توجه کند.

فرماندار دشتستان با تاکید بر اینکه ورزش نقش موثری در سلامت و خلاقیت هر انسانی دارد ، اظهار داشت:هزینه هایی که توسط دولت در راستای ورزش صورت میگیرد نوعی سرمایه گذاری است .

وی افزود: همکاری و مشارکت اداره ورزش و جوانان ، آموزش و پرورش بویژه مدیران و معلمان مدارس و دانش آموزان ،تشکل های غیر دولتی و نهادها و سایر ادارات ،موفقیت طرح المپیاد ورزشی دورن مدرسه ای را تضمین می کند.

زارع در پایان از مدیران آموزش و پرورش خواست تا زمینه فعالیت ورزشی دانش آموزان در همه رشته ها را فراهم آورند.

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر