يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مشاور جوان مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: انتخابات شورای دانش‌آموزی استان بوشهر با مشارکت 171 هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود.به گزارش فکرشهر، عبدالمحمد شعرانی در گفتگو با مهر اظهار داشت: اجرای دموکراسی یکی از مهمترین شاخصه‌های توسعه یافتگی است که برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی یکی از نمونه بارز این موضوع است که در نقاط مختلف کشور اجرا می‌شود.وی این شورا را نوعی تمرین دموکراسی سیاسی برای دانش آموزان توصیف کرد و ادامه داد: از مهمترین دستاوردهای برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی می‌توان به تقویت روحیه مسئولیت پذیری در دانش آموزان اشاره کرد.
کد خبر: ۶۶۳۹
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۲

فکرشهر: مشاور جوان مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: انتخابات شورای دانش‌آموزی استان بوشهر با مشارکت 171 هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر، عبدالمحمد شعرانی در گفتگو با مهر اظهار داشت: اجرای دموکراسی یکی از مهمترین شاخصه‌های توسعه یافتگی است که برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی یکی از نمونه بارز این موضوع است که در نقاط مختلف کشور اجرا می‌شود.

وی این شورا را نوعی تمرین دموکراسی سیاسی برای دانش آموزان توصیف کرد و ادامه داد: از مهمترین دستاوردهای برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی می‌توان به تقویت روحیه مسئولیت پذیری در دانش آموزان اشاره کرد.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از مشارکت 171 هزار دانش‌آموز در برگزاری انتخابات شورای دانش‌آموزی در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این انتخابات سوم آبان‌ماه در مدارس استان بوشهر برگزار می‌شود.

انتخاب 8500 نفر در شوراهای دانش‌آموزی استان بوشهر

وی با اشاره به اینکه در این انتخابات هشت هزار و 500 نفر به عنوان منتخبین شوراهای دانش آموزی در مدارس استان انتخاب می‌شوند، بیان داشت: انتخابات شورای مدارس انتخابات منطقه‌ای، استانی و کشوری نیز از بین دانش‌آموزان منتخب شوراها برگزار خواهد شد.

شعرانی با تاکید بر لزوم توسعه فضای نقد و گفتگو در سطح مدارس و در بین دانش آموزان، تصریح کرد: شورای دانش‌اموز در آماده سازی دانش‌آموزان برای پیشرفت‌های آینده بسیار مفید است.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های شورای دانش‌آموزی به صورت دو هفته یک بار، خاطرنشان ساخت: مصوبات شورای داشن اموزی پس از تصویب شورای مدرسه اجرا خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر