شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: با توجه به تغییرات شرایط جوی استان و احتمال وزش باد شدید و بارندگی در برخی نقاط استان شهرداران نسبت به پاک سازی معابر، دهانه پلها و جوی ها اقدام کنند.به گزارش فکرشهر، کاظم مرادی در نشست با مسئولان استان بوشهر با بیان اینکه سامانه بارشی از روز دوشنبه وارد استان بوشهر می شود گفت:  از روز دوشنبه با ورود این زبانه خلیج‌فارس مواج و متلاطم می‌شود.
کد خبر: ۶۶۷۹
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۹

فکرشهر: مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: با توجه به تغییرات شرایط جوی استان و احتمال وزش باد شدید و بارندگی در برخی نقاط استان شهرداران نسبت به پاک سازی معابر، دهانه پلها و جوی ها اقدام کنند.

به گزارش فکرشهر، کاظم مرادی در نشست با مسئولان استان بوشهر با بیان اینکه سامانه بارشی از روز دوشنبه وارد استان بوشهر می شود گفت:  از روز دوشنبه با ورود این زبانه خلیج‌فارس مواج و متلاطم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یک سامانه بارشی و ناپایدار به تدریج از اواخر امروز وارد کشور می‌شود افزود: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی جوی و دریایی نشان می‌دهد سامانه بارشی و ناپایدار به تدریج از اواخر امروز از سمت غرب وارد کشور می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر با اشاره به اینکه روز دوشنبه به سبب وزش باد شدید جنوب شرقی، خلیج‌فارس متلاطم می شود افزود: به سبب افزایش ناپایداری‌های جوی در روزهای دوشنبه تا پنجشنبه و وزش باد شدید جنوب شرقی، مناطق شمالی و مرکزی خلیج‌فارس از روز دوشنبه مواج ومتلاطم است.

مرادی از بارش باران در استان بوشهر خبرداد و گفت: بارش باران در نواحی شمالی و مرکزی استان از روز سه شنبه آغاز می‌شود و بخش عمده ای از نقاط استان بوشهر را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه بارش باران در استان بوشهر به صورت رگبار پراکنده باران است گفت:: عمده بارش‌ها به صورت رگبار پراکنده باران همراه با وزش باد و رعد و برق در نواحی شمالی استان بوشهر پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل بحران استانداری بوشهر بر توجه شهرداران در پاکسازی معابر در شهرها و کانال ها تاکید کرد و گفت: با توجه به تغییرات شرایط جوی استان و احتمال وزش باد شدید و بارندگی در برخی نقاط استان شهرداران نسبت به پاک سازی معابر، دهانه پلها و جوی ها اقدام کنند.

مرادی افزود: شهرداران همچنین از وضعیت امکانات خود به ویژه در بخش آتش نشانی مطلع باشند.

منبع:پرتال استانداری بوشهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر