دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسوولان این استان دربخش راه و شهرسازی برای ساماندهی ورودی روستا اقدام کنند.به گزارش فکرشهر، عبدالکریم جمیری روز یکشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی برخی روستاهای بخش های ریگ گناوه و مرکزی بوشهر افزود: با توجه به اینکه مسوولان بخش راه وشهرسازی استان بوشهربه راهکار مناسبی برای حل ورودی روستاها نرسیده اند، موضوع از طریق وزیر پیگیری کرده ام.وی اضافه کرد: شاید نتوان همه مشکلات را در یک مقطع زمانی حل کرد اما به مرور زمان و با اولویت بندی قابل حل شدن است. 
کد خبر: ۶۶۸۱
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۲

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسوولان این استان دربخش راه و شهرسازی برای ساماندهی ورودی روستا اقدام کنند.

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم جمیری روز یکشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی برخی روستاهای بخش های ریگ گناوه و مرکزی بوشهر افزود: با توجه به اینکه مسوولان بخش راه وشهرسازی استان بوشهربه راهکار مناسبی برای حل ورودی روستاها نرسیده اند، موضوع از طریق وزیر پیگیری کرده ام.

وی اضافه کرد: شاید نتوان همه مشکلات را در یک مقطع زمانی حل کرد اما به مرور زمان و با اولویت بندی قابل حل شدن است. 

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس اظهارکرد: یکی از وظایف مدیران این است که از حوزه خود سرکشی کنند و پس از بررسی مشکلات در پی برطرف شدن آن باشند.

جمیری با اشاره به مشکلات انتقال آب سد رییسعلی دلواری به بخش ریگ شهرستان گناوه گفت: در زمان اجرای این سد باید طرح توزیع آب آن نیز در نظر گرفته می شد که مسوولان وقت به این امر توجه نداشته اند و هم اکنون مطالعات آن در دست اجراست. 

وی اضافه کرد: این موضوع را در سطح استان و در سطح ملی در حال پی گیری هستم و باید هرچه زودتر مشکلات مردم دراین زمینه حل شود. 

جمیری با اشاره به مشکلات برق استان بوشهر یادآورشد: به دنبال تبدیل برق استان به برق منطقه ای هستیم و امیدوارم این مهم هرچه زودتر صورت گیرد.

وی گفت: مردم، این نظام را به وجود آورده و مدافع مردم هستیم چون آنان حافظ نظام جمهوری اسلامی هستند. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر