دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
«فکرشهر» گزارش می دهد/ با اعلام دور جدید تأیید صلاحیت ها توسط شورای نگهبان
فکر شهر: با توجه به آماری که لحظاتی پیش به «فکرشهر» رسید و تایید رسمی انجام شده، صلاحیت 9 کاندیدای دیگر از جمله یک زن در دشتستان تاید شد تا مجموع کاندیداهای این حوزه تا امروز، به 21 نفر برسد...
کد خبر: ۶۷۰۰۸
شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

فکر شهر: با توجه به آماری که لحظاتی پیش به «فکرشهر» رسید و تایید رسمی انجام شده، صلاحیت 9 کاندیدای دیگر از جمله یک زن در دشتستان تاید شد تا مجموع کاندیداهای این حوزه تا امروز، به 21 نفر برسد.

به گزارش «فکرشهر»، پیش از این و از میان 49 داوطلبی که نام نویسی کرده بودند، سه نفر انصراف داده و در نهایت اسامی 12 نفر در تایید صلاحیت های شورای نگهبان در حوزه دشتستان اعلام شده بود که طبق شنیده ها عبارت بودند از:

عباس اسدی، ابرهیم افسر دیر، فاطمه باصولی، حبیب اله بحرالعلوم، محسن بنافی، سید حسین جعفری، محمد راهنما، سلیمه رستمی، ابراهیم رضایی، غلامرضا مختاری، اصغر صفرپور و غلامرضا زیارتی.

در این حوزه نیز مانند سه حوزه انتخابیه دیگر استان بوشهر، اسامی چهره های شاخص دیده نمی شود، چهره هایی چون جوانشیر کدخداپور، سید مهدی موسوی نژاد و محمدباقر سعادت ـ نماینده کنونی مردم در مجلس ـ و امروز، 12 بهمن ماه و با اعلام دور نخست تایید صلاحیت شدگان، نام 9 کاندیدای دیگر هم به چشم می خورد که بر اساس شنیده ها عبارتند از:

علی آذربان، علی احمدزاده، محمدرضا دهقان فرد، ایرج مزارعی، زینب احمدی زاده، اسماعیل یاسینی،  بهنام هنری، علی رحیمی، عبدالرسول مرادی.

بر اساس اطلاعیه ای که شورای نگهبان، امروز - شنبه، 12 بهمن ماه 1398- منتشر کرده، داوطلبین رد صلاحیت شده از همین امروز تا 14 بهمن ماه، به مدت سه روز فرصت دارند از ساعت 8 صبح تا ساعت 16، به دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات استان ها مراجعه و مدارک خود را تحویل دهند و شورای نگهبان نیز نظر نهایی خود را 22 تا 23 بهمن ماه اعلام خواهد کرد.

به گزارش «فکرشهر»، محاسبات انجام شده پس از اعلام نظر شورای نگهبان در 22 پی ماه از رد صلاحیت 75 درصد داوطلبین در این حوزه خبر می داد و اکنون و با تأیید صلاحیت این 9 نفر، رد صلاحیت شدگان به حدود 60 درصد می رسد؛ این میزان در دیگر حوزه نیز اعمال خواهد شد تا در هیچ حوزه ای رد صلاحیت ها بیشتر 60 درصد نباشد.

نظرات بینندگان
شهروند
|
-
|
شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۶
نه به اون شوری شور نه به این بی نمکی. وقتی قرار بود همه شون دوباره تایید صلاحیت بشن دیگه رد صلاحیت اولی چی بود
علیون
|
-
|
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
واقعاً که مسخره هست
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر