جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات با آیت‌الله صفایی‌بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام علوی وزیر اطلاعات صبح امروز در نخستین برنامه کاری خود در سفر یک روزه به بوشهر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کرد.امام جمعه بوشهر نیز در این دیدار از حضور وزیر اطلاعات در بوشهر ابراز خرسندی کرد.بر اساس این گزارش، وزیر اطلاعات قرار است تا دقایقی دیگر در نشست شورای اداری استان بوشهر شرکت کرده و برای مدیران این استان سخنرانی کند.
کد خبر: ۶۷۴۸
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۵

فکرشهر: حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات با آیت‌الله صفایی‌بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام علوی وزیر اطلاعات صبح امروز در نخستین برنامه کاری خود در سفر یک روزه به بوشهر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کرد.

امام جمعه بوشهر نیز در این دیدار از حضور وزیر اطلاعات در بوشهر ابراز خرسندی کرد.

بر اساس این گزارش، وزیر اطلاعات قرار است تا دقایقی دیگر در نشست شورای اداری استان بوشهر شرکت کرده و برای مدیران این استان سخنرانی کند.

علوی در ادامه سفر به استان بوشهر، از نیروگاه اتمی بوشهر نیز بازدید خواهد کرد.

حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات به منظور دیدار با مدیران استان بوشهر و حضور در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل اطلاعات استان بوشهر به بوشهر سفر کرده است.

منبع:خلیج فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر