يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۷۵۱
جمعه ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

فکرشهر: امام جمعه بوشهر گفت: مردم فردی را با تراز انقلاب اسلامی به مجلس بفرستند تا با دلسوزی و خلوص نیت برای مردم مفید واقع شود.

به گزارش فکرشهر از فارس، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری امروز در خطبه‌های نمازجمعه بوشهر با بیان اینکه انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نماد مردمسالاری دینی است‌، اظهار کرد: در رژیم‌های گذشته و حتی کشورهایی که رأی‌گیری می‌شود، آرای مردم یا لحاظ نمی‌شود و یا اینکه شکلی است. 

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه در کشورهای دیگر دو حزب هر کدام افرادی را معرفی می‌کنند که مردم از میان این دو انتخاب کنند در حالی که در ایران اسلامی این‌طور نیست، عنوان کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیداها خود را معرفی کرده و افراد حائز شرایط به صحنه آمده‌اند و شما مردم نیز با تحقیق و بررسی کاندید اصلح را انتخاب می‌کنید که این حق مردم است. 

وی تصریح کرد: مردم معمار قوه مقننه و مجریه و اساس کار هستند و با انتخاب خود مجلس قوی و صالح تشکیل می‌دهند. 

صفایی بوشهری با تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات، ابراز کرد: انتخابات از جلوه‌ها و مولفه‌های مهم جمهوری اسلامی ایران است، مردم با حضور خود بار دیگر مایه امیدواری برای نیروهای انقلابی و ناامیدی استکبار شدند و امیدواریم این حضور حماسی موجب تقویت نظام و مقاومت در برابر استکبار شود. 

وی  با اشاره به اینکه توصیه می‌کنم در همه مراحل انتخابات روال قانون اجرا شود، گفت: همان‌طور که انتخابات تا الان انجام شده است. این حرکت انقلابی باید با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود. 

خطیب جمعه بوشهر در ادامه خواستار حضور پرشور مردم استان بوشهر در زمان باقی‌مانده شد و بیان کرد: مردم فردی را با تراز انقلاب اسلامی به مجلس بفرستند تا با دلسوزی و خلوص نیت برای مردم مفید واقع شود.

وی با بیان اینکه عید نوروز نزدیک است، تصریح کرد: خواهشی که دارم این است که حقوق معوقه کارمندان و کارگران پرداخت شود؛ در موقعیت حاضر نیاز است که سرپرست خانواده بتواند شرایط را مدیریت کند و در صورت تعویق در پرداخت حقوق ممکن است افراد را دچار مشکل کند. 

صفایی‌بوشهری اظهار کرد: با توجه به نزدیک بودن عید نوروز از مسؤولان بازرسی خواهش می‌کنم هر جا که حقوق مردم به تعویق افتاد ورود کرده و به موضوع رسیدگی نمایند. 

امام جمعه بوشهر یادآور شد: با توجه به فرا رسیدن عید باستانی نوروز، سعی کنیم کمک به هم‌نوعان خویش را از یاد نبریم تا عید خوبی برای خانواده‌ها رقم بخورد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر