شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بخشدار مرکزی گناوه گفت: باتوجه به اینکه بخش عمده ای از روستاهای بخش مرکزی درجوار تاسیسات و شرکت های نفتی قراردارند وخط لوله صادراتی نفت ازاین مناطق می گذرد، باید روستاهای این شهرستان در پرداخت عوارض آلایند ویژه دیده شوند.به گزارش فکرشهر، اردلان امیرزاده روز چهارشنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات روستاهای این بخش افزود: سهمیه این مناطق با دیگر روستاهایی که چنین موقعیتی ندارد، تفاوت داشته باشد.
کد خبر: ۶۷۸۵
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۳

فکرشهر: بخشدار مرکزی گناوه گفت: باتوجه به اینکه بخش عمده ای از روستاهای بخش مرکزی درجوار تاسیسات و شرکت های نفتی قراردارند وخط لوله صادراتی نفت ازاین مناطق می گذرد، باید روستاهای این شهرستان در پرداخت عوارض آلایند ویژه دیده شوند.

به گزارش فکرشهر، اردلان امیرزاده روز چهارشنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات روستاهای این بخش افزود: سهمیه این مناطق با دیگر روستاهایی که چنین موقعیتی ندارد، تفاوت داشته باشد.

وی اظهارکرد: عوارض آلایندگی سال جاری به روستاهای این شهرستان پرداخت نشده و اگر قرار است سهمیه ای برای منطقه درنظر گرفته شود باید سقف آن براساس معیار وملاک مشخصی باشد.

بخشدار مرکزی گناوه واگذاری طرح های عمرانی به تعاونی دهیاران را خواستار شد و گفت: تحقق این امر می تواند نقش اثرگذاری در صرفه جویی هزینه ها داشته باشد.

وی اظهارکرد: براساس قول مسوولان ذی ربط، آبرسانی به روستاهای بینک، چاه شور و چاهک در دهه فجر انجام خواهد شد.

وی خواستار ترمیم وبهسازی جاده اختصاصی نفت در مسیر چندین روستای بخش مرکزی این شهرستان شد و گفت: با توجه به اینکه دراین جاده حوادث مرگباری درچندسال اخیر روی داده باید شرکت نفت نسبت به اصلاح و بازسازی آن اقدام کند.

بخشدارمرکزی گناوه بر خاکریزی معابر و جاده های روستایی تا قبل از شروع بارندگی تاکید کرد.

در این نشست شرکت کنندگان به بیان مشکلات و مسایل روستایی خود پرداختند.

بیش از 20 درصد از جمعیت 90 هزار نفری گناوه در شمال استان بوشهر در روستاها سکونت دارند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر