شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
«فکرشهر» گزارش می دهد:
فکرشهر ـ آذر حسینی: در حالی که تا ظهر امروز ـ چهارشنبه 7 اسفندماه 1398 ـ، استان های درگیر کرونا در کشور، 13 استان اعلام شده بود، عصر امروز، استان های آلوده به 19 استان افزایش یافت و تا تنها، 12 استان تاکنون پاک اعلام باشند؛ 12 استنی که یکی از آن ها «بوشهر» است...
کد خبر: ۶۷۹۴۲
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۰

فکرشهر ـ آذر حسینی: در حالی که تا ظهر امروز ـ چهارشنبه 7 اسفندماه 1398 ـ، استان های درگیر کرونا در کشور، 13 استان اعلام شده بود، عصر امروز، استان های آلوده به 19 استان افزایش یافت و تا تنها، 12 استان تاکنون پاک اعلام باشند؛ 12 استنی که یکی از آن ها «بوشهر» است.

به گزارش «فکرشهر»، همین پاک بودن، داشتن بازارهای جذاب و ارزان، هوای معتدل تا گرم در این فصل سال و میهمان نوازی بوشهری ها، ساکنین استان های دیگر و به ویژه استان های آلوده به کرونا ویروس ـ از جمله قم و اراک ـ را مسافر استان بوشهر کرده است؛ مسافرینی که اغلب برای فرار از کرونا در استان های خود به بوشهر آمده اند و بر این امر اذعان دارند، بدون این که در نظر داشته باشند می توانند به دلیل ناقل بیماری بودن، عامل ابتلا و مرگ دیگر هموطنانشان شوند؛ و همین امر، اعتراض ساکنین و شهروندان استان بوشهر را در پی داشته است.

نقشه استان های تایید شده رسمی آلوده به کرونا تا عصر روز چهارشنبه 7 اسفند

به گزارش «فکرشهر»، در همین راستا، بازار گناوه از روز چهارشنبه به مدت 5 روز تعطیل شده است؛ بازار دیلم هم از چهارشنبه تا شنبه تعطیل اعلام شده؛ همچنین درخواست شده بازار دلوار هم تعطیل شود؛ در همین حال، شهروندان بوشهری با انتشار و امضای بیانیه ای از مسوولین استان خواستند ورودی های استان بوشهر کنترل شود و تست سنجش کرونا روی مسافرین و افرادی که به استان وارد می شوند، انجام شود و امروز خبر رسید که استاندار بوشهر گفته «با برنامه‌ریزی صورت گرفته، تست تب‌سنجی توسط دانشگاه علوم پزشکی با همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط در تمام ورودی‌های استان بوشهر انجام خواهد شد».

عبدالکریم گراوند، ضمن تاکید بر رعایت بهداشت فردی، خواسته که مردم استان توصیه‌های دانشگاه علوم پزشکی در مورد پیشگیری از ابتلاء به کرونا را رعایت کنند. دانشگاه علوم پزشکی نسبت به آماده کردن مراکز درمانی دولتی، نظامی، انتظامی و تأمین اجتماعی برای پذیرش احتمالی مبتلایان به کرونا اقدام کند و شرکت پست نسبت به رعایت امور بهداشتی در مورد مرسوله‌های پستی اقدام کند.

در همین راستا، خبر می رسد که در خارگ، کلیه مسافران پروازهای ورودی به جزیره، قبل از ورود، توسط تیم پزشک مستقر در فرودگاه شهدای خارگ، برای جلوگیری از ویروس کرونا در هر شیفت پالایش می شوند؛ همچنین، پیشگیری در اسکله مسافربری مروارید جزیره نیز در حال انجام است.

به گزارش «فکرشهر»، تا امروز، نتیجه مثبت از بیماری کرونا در استان بوشهر اعلام نشده است.

تصاویر تب سنجی و پالایش مسافرین در اسکله و فرودگاه خارگ

نظرات بینندگان
موسوی
|
-
|
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
باسلام .متاسفانه مسئولین ماهمیشه دیرعمل میکنند همه میدونیم این فصل وقت هجوم مسافر پس قبل از سرازیرشدن‌مسافرا باید فکرکنترل ورودی ها میبودن.نوش دارو پس ازمرگ سهراب چه سود.چه تضمینی هست تاالان کسی الوده نشده باشه؟پلاک قم مدام ساحل دیده میشه.چطور براخارگ کنترل میشه مردم‌حساس تری داره ایاااا؟چطو برا برگزاری یه کنسرت تودهه فجرهمه ریختن جلوفرمانداری برا کنسلیش کجان همون مردم که الان بگم مامسافروتوریست نمیخوایم سلامتی میخوایم
داودی
|
-
|
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
خواهش میکنم مردم خواااهش میکنم خودمون بفکرخودمون واستانمون باشیم مسئولین این استان همیشه لاک پشت وار حرکت میکنن تا ازخواب بیدار شن همه ی استان الوده شده.
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر