شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۹۴۳
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۸

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: به منظور پیشگیری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها موظف هستند تمامی مراکز و خودرو‌های حمل و نقل عمومی را به صورت مستمر ضدعفونی کنند.

مراکز عمومی و خودرو‌های حمل و نقل عمومی ضد عفونی می‌شوندبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مهرداد ستوده در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به شیوع ویروس کرونا در برخی مناطق کشور افزود: مقابله با این بیماری نیازمند عزم ملی و همکاری همه مردم است.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی دقیق مسئولان مرتبط با همکاری رسانه‌ها در این زمینه اضافه کرد: پیرو مصوبه مدیریت بحران استان بوشهر، شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان موظف هستند با تمام ظرفیت‌های خود با دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این زمینه همکاری کنند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر ضدعفونی مراکز عمومی شهر‌ها و روستا‌ها را به صورت مستمر و مرتب ضروری دانست و گفت: شهرداری‌های استان بوشهر موظف هستند ناوگان عمومی حمل ونقل را به صورت مداوم ضدعفونی کنند.

وی از تشکیل تیم بازرسی حوزه عمرانی استاندار بوشهر خبر داد و بیان کرد: با تشکیل این تیم بازرسی تمام عرصه‌ها مرتب رصد می‌شود و مورد بازدید قرار می‌گیرند.

ستوده، فرودگاه‌ها را یکی از مبادی ورودی استان دانست و بیان کرد: پیرو مصوبه مدیریت بحران، به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ماموریت داده شد که تیم بازرسی و بهداشتی را در فرودگاه‌های استان بوشهر مستقر کند و مسافرانی که از دیگر استان‌ها وارد بوشهر می‌شوند چک و بازرسی شوند تا بیماران احتمالی شناسایی و از شیوع ویروس در استان جلوگیری شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر