يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: درمبارزه فرهنگی با دشمنان و استکبار جهانی مشکلاتی داریم که درهشت سال دفاع مقدس نداشتیم.به گزارش فکرشهر، حجت اسلام حسین دشتی روز پنجشنبه درنشست با مسوولان سپاه ناحیه بوشهر افزود: جبهه مقابل ما نه تنها با تیر و تفنگ بلکه با تمام ابزارها و امکانات ضدفرهنگی به مقابله با ولایت آمده اند. دشتی اضافه کرد: پاسداران درخط مقدم جبهه و نبرد سنگین فرهنگی قدم گذاشته اند که اداره آن بسیار سخت است و تنها با فکر، اندیشه، هنر، توانمندی، خلاقیت و مدیریت قوی دراین جبهه می توان سربلند بود.
کد خبر: ۶۸۱۵
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۸

فکرشهر: مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: درمبارزه فرهنگی با دشمنان و استکبار جهانی مشکلاتی داریم که درهشت سال دفاع مقدس نداشتیم.

به گزارش فکرشهر، حجت اسلام حسین دشتی روز پنجشنبه درنشست با مسوولان سپاه ناحیه بوشهر افزود: جبهه مقابل ما نه تنها با تیر و تفنگ بلکه با تمام ابزارها و امکانات ضدفرهنگی به مقابله با ولایت آمده اند. 

دشتی اضافه کرد: پاسداران درخط مقدم جبهه و نبرد سنگین فرهنگی قدم گذاشته اند که اداره آن بسیار سخت است و تنها با فکر، اندیشه، هنر، توانمندی، خلاقیت و مدیریت قوی دراین جبهه می توان سربلند بود.

وی با بیان اینکه برنامه های محرم باید خودجوش و مردمی برگزار شود اظهارداشت: محرم مکتب اخلاق، فرهنگ شجاعت، تقوا، ولایتمداری و دینداری و عاشورا و غدیر ابزار تبلیغات آینده جهان اسلام است و جهان با محرم متحول خواهد شد.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه غدیر و کربلا نشانه عرفان هستند، یادآورشد: عرفان ما آنگونه که از امام خمینی(ره) یاد گرفته ایم عرفان درون خانه و غار نیست بلکه عرفان حماسی و حسینی است.

دشتی گفت: با توجه به اینکه عید قربان، غدیر و محرم در یک مسیر هستند، اگر بالاترین واجب را معرفت الله بدانیم، تجلی معرفت را باید از عید قربان تا عاشورا دید.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: شهدا با عمل و رفتار خود نشان دادند که معرفت الله واقعی هستند.

وی با بیان اینکه نواحی و پایگاه های مقاومت جبهه مقدم فرهنگی هستند ادامه داد: مجموعه ی پاسداران، نیروهایی هستند پرتوان، بانشاط، شاداب و با صلابت که با کمترین امکانات و ابزار در یک کار بسیار سنگین که همان مبارزه با تحرکات فرهنگی دشمن است، تلاش می کنند. 

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: رسانه های بیگانه موضوع سپاه هراسی را در شبکه های اجتماعی بیان می کنند و می خواهند جوانان را نسبت به این نیروی مردمی بدبین کنند. 

سرهنگ دوم پاسدار علی غضنفری افزود: حوزه ماموریتی سپاه تنها به عنوان یک نیروی نظامی محدود نمی شود بلکه نیرویی اعتقادی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است. 

وی یادآورشد: رسالت سپاه حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و این مهم در دهه60 در خنثی کردن تهدیدهای غائله کومله در کردستان به عینه به عنوان عملکردی درخشان در کارکرد این نیرو ثبت و ضبط شد. 

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی اضافه کرد: امروز نقش سپاه و تاثیرات آن در کشور و خارج از کشور از دید غربی ها خارج نیست. 

غضنفری گفت: به دلیل اقتدار و اعتقاد سپاه به دستاوردهای انقلاب اسلامی این نیرو با حضور در همه عرصه ها باعث افتخار و عزت برای نظام شده است. 

وی افزود: در این برهه از منطقه خاورمیانه و جهان اسلام نقش سپاه پاسداران نقشی اساسی و راهبردی است. 

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی یادآورشد: ماموریت هایی بر دوش پاسداران است که انجام آنها تا حد زیادی مرهون تلاش ها، مشارکت ها و کوشش شما خانواده های پاسداران است و سعه صدر خانواده ها سبب پیشبرد برنامه ها و اهداف سپاه شده است. 

غضنفری اضافه کرد: خانواده های پاسداران نیز رسالت سترگی بر عهده دارید طوریکه رفتار وکردار آنها سرمشق و الگویی برای دیگران است. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر