چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۳۵۸
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۶

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: یک محموله انواع کالای قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار خلیل واعظی روز جمعه در این ارتباط افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با رصد و اشراف اطلاعاتی فعالیت قاچاقچیان، مبنی بر اینکه با استفاده از خودروهای شوتی کالا را از استان خارج و پس از دپو در یکی از استان‌های همجوار با یک دستگاه بونکر حمل گاز مایع  به صورت جاسازی مقادیر زیادی کالای قاچاق را از طریق راه‌های به استان تهران انتقال می‌دهند، این موضوع  به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: با انجام اقدام‌های فنی توسط ماموران مجرب و کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر و همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان همدان، با تشکیل ۲ تیم  به صورت محسوس و نامحسوس و اعزام به محور ورودی استان همدان اقدام به کنترل خودروهای عبوری کرد و در نهایت کامیون بونکر گاز مایع که از قبل شناسایی شده بود، متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ماموران پلیس، پس از توقف کامیون و بازگشایی دریچه بونکر که به صورت بسیار ماهرانه‌ای تعبیه شده بود،  انواع کالاهای خارجی قاچاق فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی شامل انواع لوازم آرایشی، پوشاک، لوازم آشپزخانه، وسایل تزئینی، و تجهیزات صوتی کشف کردند.

واعظی با بیان اینکه این محموله طبق نظر کارشناس مربوطه به حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد، عنوان کرد: در این ارتباط یک متهم دستگیر و تلاش برای دستگیری سایر افراد مرتبط با این پرونده ادامه دارد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر