يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
برای توسعه اشتغال و به کارگیری نیروهای کار بومی انجام شد:
فکرشهر: در راستای توسعه اشتغال و به کارگیری نیروهای کار بومی در تاسیسات نفتی، نشستی با حضور مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه و مدیران شرکت حفاری دانا مستقر در منطقه نفتی نرگسی برگزار شد...
کد خبر: ۶۸۳۷۹
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۶

فکرشهر: در راستای توسعه اشتغال و به کارگیری نیروهای کار بومی در تاسیسات نفتی، نشستی با حضور مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه و مدیران شرکت حفاری دانا مستقر در منطقه نفتی نرگسی برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه، در این دیدار که در محل دفتر شرکت دانا واقع در منطقه نفتی نرگسی برگزار شد،علاوه بر مهندس عباسی ـ شهردار وحدتیه ـ کشاورز ـ رییس شورای اسلامی شهر وحدتیه و شهرستان دشتستان ـ حجت الاسلام حسینی ـ امام جمعه موقت وحدتیه ـ باقرزاده ـ معاون اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد ـ و رستمی ـ فرمانده حوزه مقاومت امام خمینی شهر وحدتیه ـ حضور داشتند.

در این نشست، شهردار، رییس شورا و سایر مسوولین محلی حاضر، با تاکید و بیان مطالبه اصلی خویش مبنی بر همت و تلاش مضاعف برای توسعه امر اشتغال و به کار گیری حداکثری نیروهای کار بومی خصوصا جوانان جویای کار در پروژه های نفتی منطقه نرگسی و شرکت حفاری دانا، از مدیریت این شرکت خواستند همکاری و مشارکت لازم در تحقق و اجرایی شدن مطالبه فوق را داشته باشند.

در همین راستا، مهندس باکی ـ مدیر کارگاه شرکت حفاری دانا مستقر در منطقه نفتی نرگسی ـ نیز، ضمن خوش آمد گویی و ابراز خرسندی از دیدار با مدیران و مسوولان شهر وحدتیه، در سخنانی با تقدیر و سپاس از همکاری و همراهی مجموعه مدیریتی و شهروندان فهیم و شریف وحدتیه با مدیران این شرکت و تاکید بر صحت و حق بودن مطالبه مطرح شده، گفت: تمام سعی و تلاش مجموعه بر توسعه امر اشتغال و به کارگیری نیروهای کار بومی منطقه در این شرکت بوده به نحوی که از حدود ۲۰۰ نفر نیروی مشغول در این پروژه، ۱۴۰ نفر از نیروی های کار بومی و جوانان منطقه وحدتیه هستند.

 مهندس باکی افزود: ما به این امر افتخار می کنیم که با توکل بر خداوند متعال بتوانیم با کار و تلاش شبانه روزی و حفاری در کوه های منطقه نفتی نرگسی، همچنین اشتغال جوانان این منطقه، گام های اندکی در مسیر رشد، توسعه پایدار و پیشرفت همه جانبه منطقه و شهر وحدتیه برداریم.

وی ادامه داد: سعی شده در امر پیمانکاری ماشین آلات و به کارگیری نیروهای راننده، حراست، خدماتی و...، تماما از ظرفیت و پتانسیل این منطقه در راستای اهداف و اجرای وظایف شرکت استفاده و بهره کافی برده شود.

در پایان جلسه، مجددا کرامت اله کشاورز ـ رییس شورای اسلامی شهر وحدتیه و شهرستان دشتستان ـ از همکاری و همدلی مدیران این شرکت خصوصا مهندس باکی تقدیر و تشکر کرد و با توجه و تاکید بر ظرفیت ها، توانمندی ها و پتانسیل و وجود جوانان تحصیل کرده و پر شور در شهر وحدتیه، خواستار تداوم این همکاری ها و توجه وافر و بیشتر به توسعه امر اشتغال جوانان شهر و همچنین استفاده بهینه از نیروها و ماشین آلات راه سازی و پیمانکاران شهر شد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر