جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه دیرگفت: اسیدپاشی علیه بانوان در شهراصفهان کار زشت و شرم آوری است که دشمنان انقلاب این کار زشت را وارونه به نیروی حزب الهی ربط دادند.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه نماز جمعه بندر دیر افزود: هدف دشمنان از این کار تخریب نیروی مومن و حاضردرصحنه و به حاشیه کشاندن امربه معروف و نهی از منکر است.وی یادآورشد: فداکاری سیدالشهدا اسلام را نگه داشته و حفظ ارزش های اسلامی در پرتو محرم و عاشوراست.امام جمعه دیر اضافه کرد: محرم فرصت طلایی و بی نظیری برای ترویج فرهنگ دینی است که باید از آن به درستی بهره ببریم.
کد خبر: ۶۸۵۶
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۴

فکرشهر: امام جمعه دیرگفت: اسیدپاشی علیه بانوان در شهراصفهان کار زشت و شرم آوری است که دشمنان انقلاب این کار زشت را وارونه به نیروی حزب الهی ربط دادند.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه نماز جمعه بندر دیر افزود: هدف دشمنان از این کار تخریب نیروی مومن و حاضردرصحنه و به حاشیه کشاندن امربه معروف و نهی از منکر است.

وی یادآورشد: فداکاری سیدالشهدا اسلام را نگه داشته و حفظ ارزش های اسلامی در پرتو محرم و عاشوراست.

امام جمعه دیر اضافه کرد: محرم فرصت طلایی و بی نظیری برای ترویج فرهنگ دینی است که باید از آن به درستی بهره ببریم.

وی اظهارداشت: مجالس محرم باید پرمحتوا، دارای کیفیت و آموزنده باشد و هیات های مذهبی سعی کنند دربرنامه های خود مزاحمتی برای استراحت مردم ایجاد نکند و بعد از مراسم پای منابر وعاظ حضور داشته باشند.

امام جمعه دیربا اشاره به هفته اول ماه محرم به نام احیای امربه معروف و نهی از منکرگفت: امربه معروف و نهی از منکر برای جامعه و مردم امنیت آوراست و ترک آن باعث گستاخی و پیشروی دشمنان اسلام می شود که تذکر لسانی برعهده مردم و اقدامات عملی متوجه دستگاههای ذیربط است.

حسینی در رابطه با انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس گفت: انتخابات شورای دانش آموزی نوعی تمرین دموکراسی و مشارکت فعال در عرصه های سیاسی است که باید دانش آموزان در این انتخابات پرشور شرکت کنند.

وی اضافه کرد: توصیه می کنم که دانش آموزان راه شهید فهمیده که دانش آموزی بصیر ، آگاه و معتقد بود، را ادامه دهند و افتخارکنند که در لباس بسیجی به تحصیل می پردازند.

امام جمعه دیرضمن تسلیت ارتحال آیت الله مهدوی کنی اظهارداشت: فقدان این عالم مجاهد،انقلابی، تاثیرگذار و یار دیرین صدیق امام و رهبری ثلمه ای بزرگ و جبران ناپذیر است.

به نوشته ی ایرنا، وی هدف از عزاداری حسینی در ماه محرم را تجلیل از سالار شهیدان دانست و افزود: از رهگذر این عزاداری ها ضمن آشنایی با شخصیت اباعبدالله الحسین و انجام شعائر الهی ، آن حضرت را به عنوان الگو خود قرارمی دهیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر