دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۷۲۲
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۴

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: از بازاریان برای تعطیلی سه هفته‌ای بازار برای پیشگیری از گسترش کرونا سپاسگزارم و از آن‌ها خواهش می‌کنم که هم‌چنان به این تعطیلی ادامه دهند.

به‌گزارش فکرشهر، دکتر سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار صداوسیما گفت: از بازاریان استان بوشهر که در سه هفته گذشته خودجوش بازار را تعطیل کرده بودند و تنها فروشگاه های ضروری باز بودند سپاسگزارم و از تمامی بازاریان خواهش می‌کنم که هم‌چنان به این تعطیلی ادامه دهند.

کشمیری با اشاره به این‌که تمامی کارها خودجوش بوده و انتظار داریم این حرکت ادامه داده شود، از بازاریان خواست که در این مبارزه بی‌امان در پیشگیری از گسترش این ویروس کادر بهداشتی را همراهی کنند و به‌دنبال مصوبه باشند؛ زیرا مصوبه همان تصمیم بازاریان برای کمک به سلامت مردم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان این که در تجمع نگرانی‌هایی وجود دارد، ادامه داد: تجمع موجب شعله‌ور شدن کرونا است و اگر این بیماری گسترش پیدا کنند ممکن است قابل جبران نباشد.

او خواست که مردم از خانه خارج نشوند و در بازار تجمع نکنند؛ بازاریان به پویش در خانه می‌مانیم کمک کنند، زیرا اقتصاد سال‌های دیگر وجود دارد اما اگر دو هفته دیگر دوست آدمی در کنار او نباشد دیگر قابل جبران نیست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر