جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»/ بازیکن سابق استقلال تهران در گفت و گو مجازی با هواداران این باشگاه در استان بوشهر؛
فکرشهر - محسن صدیق: کانون پیشکسوتان و هوادارن استقلال در استان بوشهر، چند سالی است شروع به فعالیت کرده است...
کد خبر: ۶۸۷۵۹
سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

فکرشهر - محسن صدیق: کانون پیشکسوتان و هوادارن استقلال در استان بوشهر، چند سالی است شروع به فعالیت کرده است.

این گروه که تابحال جدا از کارهای ورزشی، فعالیت هایی در زمینه های مختلف از جمله اجتماعی، خیریه و.. نیز انجام داده است، گفت و گو با پیشکسوتان و مدیران فعلی و سابق استقلال تهران را در برنامه کاری خود قرار داده و هر چند هفته یک بار پیرامون یکی از مسائل و مشکلات این باشگاه پرطرفدار ایران در گروه مجازی به صحبت می پردازند.

به گزارش «فکرشهر»، این هفته هواداران استقلال در استان بوشهر، میزبان مجازی محمد نوری، مدافع باسابقه و خوش اخلاق سال های نه چندان دور تیم استقلال تهران بودند و با وی سوالات و نظرات خود را مطرح کرده و پاسخ هایی دریافت کردند که در ادامه متن گفت و گوهای عنوان شده را می خوانید.

ضمن عرض خوش آمد جناب نوری قبل از شروع گفتگو ؛ امروز جلسه هیات مدیره با وزیر ورزش بود که ساعتی قبل پایان یافت آیا اطلاع دارید آقای سعادتمند بجای آقای فتح الله زاده انتخاب شدند؟ و یک مرور کوتاه هر آنچه بر استقلال در دولت روحانی بر استقلال گذشته را داشته باشید تا سوال دوستان را تقدیم نمایم.
" محسن صدیق"

من هم سلام دارم خدمت مردم خونگرم استان بوشهر با رخصت از پیشکسوتان و اساتید گروه و تشکر از آقای محسن صدیق دوست مطبوعاتی خودم در خدمت شما هستم و اینکه در خصوص جلسه انتخاب مدیرعامل جناب صدیق نه هنوز بطور قطع انتخاب و معرفی نشدند. اما مرور اتفاقات که در دولت‌ روحانی بر استقلال رفته خوب به هر حال شرایط ؛ شرایط خوبی اصلا نبوده نگاه وزارت‌‌ ورزش به استقلال نگاه مثبتی نبوده و همه اتفاقات بر علیه استقلال بوده انتصاباتی هم که صورت پذیرفته هیچکدام مناسب نبودند و کلی بدهکاری این مدیران برای استقلال آوردند ؛ هر چند آقای فتح الله زاده را آورند ولی خوب پشت صحنه آن کسانی بودند که ترجیح میدادند که ایشان نباشد و بازی را آنگونه پیش بردند که خود آقای فتح الله زاده استعفا دادند و خیلی زود شاید بی سابقه پس از چند ساعت  استعفایی مورد قبول وزارت قرار گرفت در صورتی که معمولا هر استعفا تا رد یا تایید آن زمان می برد و این به معنای آن هست که آنچه میخواستند مجددا اتفاق افتاد.
"محمد نوری"

با سلام آقای نوری مدافع شماره ۱۴ با تعصب تیم محبوبم آیا فرهاد مجیدی را برای سرمربیگری مناسب میدانید؟ و راهکار حضرتعالی برای مقابله با دشمنی آشکار وزرات وزرش علی الخصوص سلطانی‌فر و ناظمی و ... چی میتواند باشد؟ به مجلس آینده امیدی‌ هست که بتواند دشمنان استقلال را‌کنار بگذارد؟
" کریم فرخی"

 ببینید تا این وزیر هست من فکر میکنم هیچ اتفاق خوبی نخواهد افتاد و بقولا آب خوش گلوی استقلال پایین نخواهد رفت. الان شرایط به‌گونه ای هست که هر کس بیاید هم‌ راهکاری نخواهد داشت مگر ترزیق پول چون خیلی بدهی وجود دارد و با توجه به خصومتی که وزارت ورزش با استقلال دارد من فکر میکنم با رفتن وزیر فعلی و با آمدن وزیر جدید کسی که نگاه او عادلانه باشد تبعیض میان دو تیم قائل نشوند بل شرایط تغیر نماید. شما نگاه کنید این وزارت با دو تیم دولتی یعنی استقلال و پرسپولیس طی این مدت چگونه رفتار کرده کاملا همه چیز عیان است.
فرهاد مجیدی هم خوب مربی جوانی هست که تا کنون هم نتیجه بدی نگرفته اما خوب باید نیمکت او قویتر شود و ما پیشکسوتان و هواداران هم باید حمایتش کنیم.
" محمد نوری "

 سلام خدمت جناب نوری عزیز و دوست داشتنی آقای نوری برای قهرمانی استقلال باید چکار کند؟ چند تا ستاره جذب کند ؟ و یا تیم فعلی را حفط کند؟ یا کادر فنی رو تقویت کند؟ نظر شما چیست؟ 
" بارگاهی" 

برای قهرمانی فاصله با تیم صدر جدول فاصله افتاده اما دور  از دسترس نیست ما هم مدعی هستیم تیم بدی نداریم تیم خوب و‌جوانی هست بازیکنان آینده‌ دار بهترین خط حمله را داریم و بهترین مهاجمان فکر می‌کنم این بازیکنان دست به دست هم دهند و با حمایت هواداران و تلاش  مضاعف می توانیم حتی قهرمان شویم درست کار ؛ کار سختی هست اما نشدنی نیست. ما در دفاع مقداری مشکل داریم نیاز به بازیکن با تجربه هست که بتواند جمع کند دفاع را و یک دروازبان در کنار حسینی که بتواند رقیب او باشد که حسینی همیشه بهترین شرایط را داشته باشد.
" محمد نوری"

آقای نوری از طرف هواداران استقلال در برازجان و استان تشکر میکنم بابت حضور گرمتان مصاحبه شما یادم هست در خصوص داوری جمال شریف جریان چه بود واقعا حق شما اخراج بود در آن دربی ؟ 
" بهزادی "

خواهش می کنم من هم خوشحالم که در خدمت مردم خوب برازجان و بوشهر هستم. 
در خصوص جمال شریف خوب آن دربی تیم پرسپولیس خیلی تیم خوب و کاملی داشت و هفت سال بود که ما نبرده بودند آقای عابدینی ریس فدراسیون بود و هنگام ورود جمال شریف خوب یک مهمانی قبل از دربی توسط فدراسیون  تدارک دیده شده بود و آن داور هم دعوت کرده بودند و از طرف باشگاه پرسپولیس کادویی از قبیل قالیچه به او داده بودند به هر حال من به ناحق اخراج شدم دقیقه هشت و پنج و این باعث شد ما از همان نقطه آسیب پذیر شویم و پس از هفت سال شکست خوردیم.
" محمد نوری"

 آقای نوری سلام
ببخشید چرا شما از هیت مدیره رفتید؟ اگر ممکن است توضیح دهید با کدام دوستان زاویه داشتید؟ 
" عباسی"

 ببینید ما زمان آقای افتخاری بودیم بعدی که آقای فتحی آمد خوب باند خودش را آورد آدم‌هایی که در حال با خودش بودند البته ما صرفا قصد کمک آمده بودیم و‌مشکل پست و‌ مقام نیست مهم آدمهایی هست که عاشق تیم باشند و بتوانند بل گره ای از تیم باز کنند. به هر حال آقای سعادتمند یا آقای موسوی هم خوبند چون واقعا نگذاشتند آقای فتح الله زاده بیاید.
" محمد نوری"

چرا پیشکسوتان تاج دارای تشکل منسجم و یک دست نیستند وهر کسی سازه خودش میزند و در موقعیکه بایددپشت تیم باشند نیستند و مواضح مختلفی می گیرند؟
"سلیمانی"

بله سال خوبی کردید واقعیت این هست که پیشکسوتان تیم استقلال یک دست نیستند.  یه سری هستند با احترامی که برای خیلی از آنها قائل هستم متاسفانه  هستند کسانیکه دنبال پست و مقام هستند.
بنظرم باید کسانی که نام تیم و‌موفقیت تیم برای آنها مهم است نه پست و مقام باید کار در دست بگیرند. البته انتقاد خوب است از نوع سازنده بودن آن امیدوارم که همه در کنار هم  انشالله این روز را ببینیم که به امید خدا همه موفقیت تیم برای آنها در اولویت باشد.
" محمد نوری "

سلام جناب نوری وقت بخیر و ضمن خوش آمد گویی به شما آقای فتح اله زاده روزی که اومدن گفتن من کلیه بدهی پرداخت می کنم و پنج سال هیچ چیزی از سازمان نمیخوام ولی استعفا داده چرا؟
" اکبر ارفع"

بینید من خودم چند جلسه با ایشان داشتیم  و فتح‌الله‌زاده آمده بود که حمایت شود از طرف وزارت ورزش و دوستان نزدیک خودش اما وقتی که از آنها کمک خواست آنها به اصطلاح کمک نکردند  وزارت ورزش هم حمایت نکرد. ضمن اینکه پولی هم در باشگاه نبود  به هر حال فتح الله زاده کسی بود که میتوانست کمک کند عاشق استقلال بود. متاسفانه ستاریویی که از پشت صحنه توسط وزارت ورزش انجام شد میخواستند فشار حداکثری به او بیاورند که خودش استعفا دهد چنین هم شد یعنی آوردنش و حمایتش نکردند.
" محمد نوری"

 درود جناب نوری... من فکر میکنم که وزیر فقط ماشین امضائی بیش نیست... کسانی مثل.. ناظمی... شکوری....  کسانی دیگر حتی خود آقای انصاری فرد دارند اینها خط می دهند او فقط تایید می کند؟
"حیدر زائری "

 بله واقعا وزارت ورزش ؛ سابقه ندارد چنین وزارتخانه ای چندین سال علیه استقلال باشد و هوادار آگاه هست ظلمی که علیه استقلال کردند تو این چند سال هم سابقه نداشت هم غیر قابل جبران است البته ایشان استیضاح خواهند شد و مجلس جدید حتما ورود خواهد کرد.
"محمد نوری"

سلام و عرض ادب مجدد خدمت
اقای نوری عزیز 
بنظر جنابعالی اقای سعادتمند توانایی جنگیدن با مدیر عامل رقیب و شخص اقای وزیر و دیگر دوستان حامی پرسپولیس را داره؟؟؟
"بارگاهی"

ببینید وقتی پول نباشد وقتی حمایت نباشد آقای سعادتمند هم بیاد خوب چه میتواند کند. وزارت کسی را می خواهد مانند فتحی که بله قربان گو باشد و هر چه آنها می گفتند انجام میداد. آقای سعادتمند هم آنطور که من می شناسم انسان خوب و کاربلدی هست بعید می دانم‌ بله قربان گو باشد به هر حال امیدواریم با اختیار تام بیاد که بتواند در تصمیم گیریها آنچه وزارت می خواهد به او‌ تحمیل نشود.
" محمد نوری"

بنظر شما آیا فرهاد مجیدی میتواند در ادامه راه دنبال رو سیتم استرا باشد و تیم را به جایگاه اصلش که خواست هواداران است برساند.
 در رابطه با مهندسی لیگ توسط وزارت ورزش چرا مدیران باشگاهها با توجه به علم به این موضوع جهت اعتراض هماهنگ عمل نمی کنند.
" اسماعیل سلیمانی"

تا همین بازی آخر هم سیستم و تاکتیک استرا بود. نفرات همان نفرات سیستم همان سیستم اما به هر حال بعد آقای مجیدی تفکرات خودش را ارائه خواهد داد چرا  که ایشان بازیخوانی دارد و بر اساس تفکر و سیسثم خودش میبیند وقتی سیستم و سبک مربوط به مربی دیگری باشد خوب بازیخوانی هر مربی در بین دو نیمه متفاوت است یعنی تفکرات هر مربی هم متفاوت است. پس انشالله که مجیدی بتواند تیم را جمع کند و موفق باشد اما در خصوص هماهنگی اعتراض به مهندسی لیگ هم خیلی اعتراض کردند و آخرین هم مدیرعامل تراکتور بود همه میدانند اما خوب خیلی هستند و خیلی مسائل دخیل هست که نمی توانند حرف بزنند یا بر علیه وزارت ورزش اعتراض کنند.
" محمد نوری"

نظرات بینندگان
حسین
|
-
|
چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۶
آقای صدیق لطفا مهمان پرسپولیسی هم بیاورید ما به شما اعتماد داریم
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر