شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب (آبفا) استان بوشهر در اطلاعیه ای اعلام کرد: جریان آب هشت شهرستان و شهر این استان که قرار بود از چهارم آبان جاری به مدت 72 ساعت قطع شود، به درخواست و پیگیری های مردم منطقه تا 20 این ماه به تعویق افتاده است.به گزارش فکرشهر، دراین اطلاعیه آمده است: براساس اطلاعیه قبلی، قرار بود به منظور نصب انشعاب شهرستان گچساران روی خط انتقال آب کوثر، آب هشت شهرستان و شهر این استان از چهارم آبان امسال به مدت 72 ساعت قطع شود.
کد خبر: ۶۸۸۶
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹

فکرشهر: روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب (آبفا) استان بوشهر در اطلاعیه ای اعلام کرد: جریان آب هشت شهرستان و شهر این استان که قرار بود از چهارم آبان جاری به مدت 72 ساعت قطع شود، به درخواست و پیگیری های مردم منطقه تا 20 این ماه به تعویق افتاده است.

به گزارش فکرشهر، دراین اطلاعیه آمده است: براساس اطلاعیه قبلی، قرار بود به منظور نصب انشعاب شهرستان گچساران روی خط انتقال آب کوثر، آب هشت شهرستان و شهر این استان از چهارم آبان امسال به مدت 72 ساعت قطع شود.

بخش مهمی از آب مصرفی استان بوشهر از جمله شهرستان های دیلم، گناوه، تنگستان، دیر، کنگان و عسلویه و شهرهای بوشهر، عالیشهر و خورموج از خط انتقال ازسد کوثر دراستان کهگیلویه و بویراحمد تامین می شود.

براساس این اطلاعیه با توجه به درخواست و پیگیری های مکرر مردم این مناطق و با هماهنگی و موافقت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور عملیات نصب انشعاب گچساران روسی خط کوتر به به بیستم ماه جاری موکول شد.

 

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر