شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس جمهور  در نشست ویدئو کنفرانس با استاندار بوشهر گفت:  بوشهر از بهترین استانها در کنترل بیماری کرونا است...
کد خبر: ۶۹۰۹۲
يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴

فکرشهر: رییس جمهور  در نشست ویدئو کنفرانس با استاندار بوشهر گفت:  بوشهر از بهترین استانها در کنترل بیماری کرونا است.  

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، دکتر روحانی در ارتباط ویدیو کنفراتس با برخی از استانداران از جمله بوشهر  گفت: بوشهر جز بهترین استانها در کنترل بیماری کرونا بود و باید از تلاش های استاندار و مدیران استانی و همچنین کادر درمانی پزشکان و پرستاران استان بوشهر تشکر کنم.

رییس جمهور در پاسخ به درخواست رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای ایجاد مرکز درمانی دولتی در عسلویه گفت: درخواست استان بوشهر مبنی بر ایجاد مرکز درمانی در عسلویه را دنبال خواهیم کرد.

دکتر روحانی از اقدامات استان بوشهر در مقابله با سیل هفته گذشته هم قدردانی کرد و گفت: بوشهر استان مهم و سرنوشت سازی است و سخت گیری برای کنترل مراکز تولیدی و صنعتی جهت مقابله با کرونا برای ما اهمیت ویژه ای دارد.

استاندار بوشهر هم گفت : از کل دو هزار و ۸۷۲ بیماری که از ابتدای اسفند با مشکلات تنفسی و شبه آنفولانزا به مراکز درمانی مراجعه کردند هزار و ۱۳۶ نفر بستری و هزار و ۸۸ نفر تیز ترخیص شده اند.

عبدالکریم گراوند افزود : استان بوشهر آخرین استانی بود که با فاصله دو هفته ای از سایر استانها نمونه های  کرونا مثبت اعلام شد.

وی همچنین اضافه کرد : بیش از ۸۰ درصد مردم در طرح غربالگری شرکت کرده اند و با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی میزان ترددها و مصرف بنزین بسیار کاهش یافته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر