شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از توزیع 250 تن مواد غذایی بین هیئت‌های مذهبی دشتستان خبر داد.به گزارش فکرشهر، شهسوار قایدی امروز در گفت‌وگو با فارس با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار داشت: حضرت امام حسین(ع) سرور آزادگان جهان است و باید در مسیر امام حسین(ع) حرکت کنیم.وی افزود: امروز دشمنان به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات هستند که باید با برگزاری برنامه‌های فرهنگی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.
کد خبر: ۶۹۳۶
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۸

فکرشهر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از توزیع 250 تن مواد غذایی بین هیئت‌های مذهبی دشتستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، شهسوار قایدی امروز در گفت‌وگو با فارس با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار داشت: حضرت امام حسین(ع) سرور آزادگان جهان است و باید در مسیر امام حسین(ع) حرکت کنیم.

وی افزود: امروز دشمنان به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات هستند که باید با برگزاری برنامه‌های فرهنگی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خاطرنشان کرد: در ایام ماه محرم به ویژه در دهه اول این ماه برنامه‌های متنوعی توسط هیئت‌های مذهبی شهرستان دشتستان برگزار می‌شود و همه دستگاه‌ها باید در حد توان و ظرفیت با هیئات مذهبی همکاری و همراهی کنند.

قایدی تصریح کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان در ایام محرم همکاری خوبی با هیئت‌های مذهبی خواهد داشت و در تامین مایحتاج مورد نیاز این عزیزان همکاری خواهیم داشت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از توزیع 250 تن مواد غذایی بین هیئت‌های مذهبی دشتستان خبر داد و گفت: این اقلام مواد غذایی به منظور تسهیل در امور و فعالیت بهتر و باکیفیت‌تر هیئت‌ها در اختیار آنها قرار گرفته است.

قایدی یادآور شد: بیش از 98 تن مرغ، 22 تن گوشت منجمد داخلی و وارداتی و 130 تن برنج از اقلامی است که در اختیار هیئت‌های مذهبی دشتستان در ماه محرم قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: نظارت بر نحوه تهیه و توزیع مواد غذایی از برنامه‌های این اداره است و در تمام ایام سال در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اهتمام می‌ورزیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر