يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:  انتقال پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس پرواز شماره 407 صبح روز سه شنبه تهران - بوشهر را معطر و به عنوان دو مهمان و مسافر ویژه حال و هوای دیگری به مسافران و کادر پروازی بخشید.به گزارش فکرشهر، هواپیمای ایرباس با 267 مسافر وقتی در ساعت 8.30 دقیقه روز سه شنبه در فرودگاه بوشهر به زمین نشست که متفاوت از روزهای گذشته میزبانان ویژه ای نیز چشم انتظار دیدار دو پرستوی مهاجر این پرواز بودند.
کد خبر: ۶۹۵۳
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۲

فکرشهر:  انتقال پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس پرواز شماره 407 صبح روز سه شنبه تهران - بوشهر را معطر و به عنوان دو مهمان و مسافر ویژه حال و هوای دیگری به مسافران و کادر پروازی بخشید.

به گزارش فکرشهر، هواپیمای ایرباس با 267 مسافر وقتی در ساعت 8.30 دقیقه روز سه شنبه در فرودگاه بوشهر به زمین نشست که متفاوت از روزهای گذشته میزبانان ویژه ای نیز چشم انتظار دیدار دو پرستوی مهاجر این پرواز بودند.

استاندار و امام جمعه بوشهر درحالی به استقبال دو شهید گمنام آمده بودند که شمار زیادی از مردم و دیگر مسوولان نیز در محوطه و جلوی فرودگاه گرد آمده بودند تا از پیکر مطهر یاران بینانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب استقبال کنند.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان بوشهر گفت: پیکرهای پاک این دو شهید گمنام روز پنجشنبه هفته جاری در شهر کلمه از توابع شهرستان دشستان تشییع خاکسپاری خواهند شد.

سرهنگ پاسدار احمد موحد در گفت وگو با ایرنا افزود: پیکر شهدای یادشده قبل از خاکسپاری در دو دبیرستان دخترانه و پسرانه، یک از مرکز آموزش عالی، مسجد فاطمه زهرا(س) و مصلای جمعه شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان برای وداع قشرهای مختلف مردم با آنها برده می شود.

وی بیان کرد: انتقال شهدای یادشده به شهر کلمه صبح روز پنجشنبه به صورت کاروانی از مقابل سپاه دشتستان در شهر برازجان آغاز و در مسیر راه در شهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان نیز مورد استقبال و وداع مردم قرار می گیرند.

موحد اضافه کرد: یکی از شهدای گمنام 25 ساله مربوط به عملیات خیبر در سال 62و دیگری نیز 30 ساله در عملیات بدر در شرق دجله در سال 63 آسمانی شده اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: با خاکسپاری این دو شهید سرجمع شهدای گمنام این استان به 93 کبوترخونین بال رسید.

پیکرهای پاک این دو شهید پس از استقبال و وداع مردم و مسوولان با آنها در فرودگاه بوشهر به شهر برازجان انتقال یافت. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر