يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه کنگان گفت: مجالس عزای حسینی، نمایشی از قدرت سیاسی عبادی شیعه است و هیات ها از رقابت ناسالم در عزاداری اجتناب کنند.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام محمود محمودی روز چهارشنبه در دیدار با جمعی از مبلغان و هیات امنای مساجد و حسینیه های کنگان افزود: با برگزاری با شکوه مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به اخلاص درعزاداری ها توجه شود.وی اضافه کرد: هیات ها مجالس عزاداری را دور از هرگونه کاری که باعث سلب آسایش مردم شود، انجام دهند.
کد خبر: ۶۹۹۰
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷

فکرشهر: امام جمعه کنگان گفت: مجالس عزای حسینی، نمایشی از قدرت سیاسی عبادی شیعه است و هیات ها از رقابت ناسالم در عزاداری اجتناب کنند.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام محمود محمودی روز چهارشنبه در دیدار با جمعی از مبلغان و هیات امنای مساجد و حسینیه های کنگان افزود: با برگزاری با شکوه مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به اخلاص درعزاداری ها توجه شود.

وی اضافه کرد: هیات ها مجالس عزاداری را دور از هرگونه کاری که باعث سلب آسایش مردم شود، انجام دهند.

امام جمعه کنگان با بیان اینکه برگزاری باشکوه مجالس عزاداری به صورت گسترده در همه نقاط کشور یکی از برکات نظام دینی است گفت: همگی باید باید قدرشناس امام (ره)، رهبری و نظام دینی که از برکات و دستاوردهای بزرگ انقلاب حسینی است، باشیم.

محمودی در باره مباحث سیاسی درمجالس عزاداری گفت: مجالس عزاداری مربوط به جناح و حزب خاصی نیست و نباید جناح بندی های سیاسی را وارد این مجالس کنیم.

امام جمعه کنگان همچنین از برگزاری همایش بزرگ عاشورائیان و تجمع هیات های عزاداری کنگان درعصر تاسوعا در میدان شهید بهشتی این شهر خبر داد.

محمودی گفت: مردم کنگان در این روز با حضور یکپارچه خود نمادی از دین مداری و شور و عشق وصف ناپذیر حسینی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

حجت الاسلام رحیم اهرمی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان گفت: بیش از 60 مبلغ درمساجد، حسینیه ها و تکایای شهرستان کنگان مشغول امر مقدس تبلیغ هستند.

سروان اسماعیل تاجیک جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) شهرستان کنگان نیز از تجمع عظیم هیات های عزاداری کنگان و بنک در سپاه کنگان و برگزاری با شکوه مراسم عزاداری در عصر هشتم محرم خبر داد.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر