يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر با بیان اینکه این اداره یک‌سال بدون مدیر و به شکل سرپرستی فعالیت کرده، گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر را با 600 میلیون تومان کسری و 1.5 میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتم.‎به گزارش فکرشهر از روابط عمومی این اداره، حمیده ماحوزی در آیین تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ارشاد اسلامی کاکی اظهار کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر را با 600 میلیون تومان کسری و یک و نیم میلیارد تومان بدهی تحویل گرفته‎ام و در این شش ماه تلاش زیادی برای این کمبودها کرده‎ام.
کد خبر: ۷۰۳۳
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۸

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر با بیان اینکه این اداره یک‌سال بدون مدیر و به شکل سرپرستی فعالیت کرده، گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر را با 600 میلیون تومان کسری و 1.5 میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتم.

‎به گزارش فکرشهر از روابط عمومی این اداره، حمیده ماحوزی در آیین تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ارشاد اسلامی کاکی اظهار کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر را با 600 میلیون تومان کسری و یک و نیم میلیارد تومان بدهی تحویل گرفته‎ام و در این شش ماه تلاش زیادی برای این کمبودها کرده‎ام.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر حدود یک‌سال بدون مدیرکل اداره شده و دستگاهی که بدون مدیر اداره شود نه تنها عقب ماندگی‎های آن جبران نمی‎شود بلکه بر مشکلات آن نیز افزوده می‎شود.

وی ادامه داد: دولتی که شعارش تدبیر و امید است نباید بدهی‎ها را بیشتر کنیم و با توجه به منابع و توان‎مان باید برنامه‎ریزی کنیم هزینه‎ها را به حداقل برسانیم.

ماحوزی خاطرنشان کرد: کاکی شهر سادات و بزرگانی است و باید به این شهر خدمات ویژه‎ای داده شود و کسی که به عنوان مدیر نمایندگی معرفی شده فردی توانمند، متدین و خوش‎فکر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر