يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار شهرستان بوشهر گفت: شاخص‌های حوزه سلامت شهرستان بوشهر بهبود می‌یابد.به گزارش فکرشهر، حسن ابراهیمی عصر یکشنبه در بازدید از بیمارستان سلمان فارسی تامین اجتماعی بوشهر اظهار داشت: بهداشت و درمان یکی از ضاخصه‌هی بسیار مهمی در زمینه توسعه است که در کشور ما نیز تلاش های بسیار زیادی در این زمینه صورت گرفته است.وی به اجرای طرح جامع نظام سلامت اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: اجرای این طرح توانسته در رفع بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌های مردم در حوزه بهداشت و درمان مثمر ثمر باشد و رضایت‌مندی مردم را از این طرح شاهد هستیم.
کد خبر: ۷۰۶۲
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۳

فکرشهر: فرماندار شهرستان بوشهر گفت: شاخص‌های حوزه سلامت شهرستان بوشهر بهبود می‌یابد.

به گزارش فکرشهر، حسن ابراهیمی عصر یکشنبه در بازدید از بیمارستان سلمان فارسی تامین اجتماعی بوشهر اظهار داشت: بهداشت و درمان یکی از ضاخصه‌هی بسیار مهمی در زمینه توسعه است که در کشور ما نیز تلاش های بسیار زیادی در این زمینه صورت گرفته است.

وی به اجرای طرح جامع نظام سلامت اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: اجرای این طرح توانسته در رفع بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌های مردم در حوزه بهداشت و درمان مثمر ثمر باشد و رضایت‌مندی مردم را از این طرح شاهد هستیم.

فرماندار بوشهر با اشاره به نقش و اهمیت حوزه سلامت، تصریح کرد: در زمینه بهداشت و درمان جامعه و تامین خدمات بهداشتی و درمانی نیازمندان نباید از هر گونه تلاش و کوششی دریغ کرد.

ابراهیمی به اهمیت و جایگاه نیروی انسانی اشاره کرد و ادامه داد: ارتقای شاخص‌های حوزه سلامت نیازمند توجه ویژه به دست اندر کاران این حوزه که همان نیروی انسانی شاغل در مجموعه های درمانی هستند است.

وی افزود: شاخص عملکردی یک مجموعه درمانی نحوه رفتار نیروی انسانی با بیماران است و توجه به همین امر اهمیت درمان را دو چندان می کند.

فرماندار بوشهر عملکرد بیمارستان سلمان فارسی در ارائه خدمت به بیماران را مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: در ارائه خدمت به انسان‌های نیازمند و توجه به مطالبات مردم در حوزه سلامت، باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود نهایت بهره‌برداری صورت گیرد.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر