شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۰۷۰۳
سه‌شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: تنگستان بیشترین تعداد مدارس تخریبی را در سطح استان دارد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور صبح سه‌شنبه در بازدید از روند اجرای پروژه‌های مدارس در حال ساخت شهرستان شهرستان تنگستان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های آموزشی در شهرستان به صورت ویژه در دستور کار است.

وی افزود: شهرستان تنگستان بالاترین تعداد مدارس تخریبی را در سطح استان دارد که علیرغم مشکلات مالی دولت، مصمم هستیم در هفته دولت امسال با بهره برداری از هفت مدرسه و در دهه فجر نیز پنج مدرسه مشکلات ساختمان واحدهای آموزشی شهرستان را به حداقل برسانیم.

فرماندار تنگستان بیان داشت: در احداث تمامی این واحدهای آموزشی با اعتباری بالغ بر ۱۰۲ میلیارد ریال، از محل کمک‌های خیرین و اعتبارات ملی و استانی استفاده شده و باید قدردان همراهی و کمک‌های خیرخواهانه خیرین بود.

پروژه‌های در حال ساخت مدرسه ۶ کلاسه روستای بندر محمد عامری با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال، مدرسه ۶ کلاسه روستای بنجو با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال، مدرسه ۶ کلاسه روستای بندر عامری با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال و مدرسه ۴ کلاسه روستای کلات با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال مدارسی بودند که از آنها بازدید به عمل آمد و هماهنگی‌های لازم در محل پروژه جهت تسریع در روند ساخت و افتتاح مدارس در هفته دولت امسال به منظور استفاده دانش آموزان انجام شد.

پروژه سالن ورزشی دانش آموزی روستای بندر عامری نیز که با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در حال احداث است، نیز مورد بازدید قرار گرفته و فرماندار تنگستان با اظهار اینکه روند تکمیل این پروژه مهم طولانی شده، خواستار تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از آن در هفته دولت امسال شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر