دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۰۷۱۴
چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در عملیات مشترک نیروهای پلیس این استان و کهگیلویه و بویراحمد محموله ۳۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق کشف شد. 

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار خلیل واعظی افزود: ماموران انتظامی و کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر در یک عملیات هماهنگ و منسجم  با رصد اطلاعاتی چند روزه  مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق کالا در جنوب کشور و انتقال کالای قاچاق به دیگر نقاط کشور، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: این باند کالاهای قاچاق را به وسیله خودروهای شوتی ( خودروهای سواری که کالای قاچاق حمل می کنند) از انبارهای محل دپوی کالای قاچاق در شهرستان‌های ساحلی استان بوشهر و خوزستان به شهرستان بهبهان انتقال و سپس در حجم عمده به صورت جاساز به وسیله کامیون به استان‌های مرکزی منتقل می‌کردند.

واعظی ادامه داد: با اقدامات فنی و زیر نظر گرفتن فعالیت اعضای این باند، درنهایت یک دستگاه کامیون شناسایی شد.

وی اضافه کرد: با رصد اطلاعاتی، مسیر حرکت خودرو مشخص و با همکاری پلیس امنیت اقتصادی  استان کهگیلویه و بویر احمد در کمربندی خروجی شهر یاسوج متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه این محموله در پوشش بار ذرت در حال انتقال به استان تهران بود اظهارداشت: در بازرسی کامیون ۱۸۲ شلیف طاقه پارچه قاچاق کشف شد که طبق نظر کارشناس مربوطه ارزش این محموله ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده‌است.

وی گفت: در این ارتباط یک متهم دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت و تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر