دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۰۷۲۲
چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: به منظور بررسی مصوبه‎های شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در این استان در سال گذشته، کارگروه ارزیابی و نظارت بر اجرای این تصویب نامه‌ها تشکیل می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر افزود: در جریان مواردی که تصویب شده برخی از دستگاه‎ها کم کاری و برخی نیز همکاری لازم را داشته‎اند که باید گزارش جامعی از عملکرد آنها مشخص شود.

وی با قدردانی از تلاش جامعه پزشکی استان بوشهر در مبارزه با کرونا بیان کرد: خدمات جامعه پزشکی ایران در جریان مبارزه با کرونا در تاریخ ماندگار شد و ایران در این زمینه الگویی موفق در جهان است.

گراوند ادامه داد: در این زمینه از همکاری اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی استان برای مقابله با کرونا قدردانی می‎شود زیرا حرکت خودجوش اصناف و فعالان اقتصادی استان بوشهر در مبارزه با کرونا در سطح کشور الگو شد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های توسعه‌ای استان بوشهر در بخش‌های مختلف گفت: بخش زیادی از توسعه این استان  به بنادر گره خورده‌است که در این ارتباط تسریع در تعیین تکلیف کشتی‌های باری ورودی به بندر بوشهر ضروری است.

گراوند بیان کرد: با هدف کمک به تولید کنندگان و سرمایه‌گذاران، رفع مشکلات این ۲ بخش به صورت هفتگی در استان بوشهر با حضور مدیران مربوط و متقاضیان سرمایه‌گذاری بررسی و جاره‌اندیشی می‌شود.

وی همچنین خواستار شناسایی راهکارهای لازم برای تقویت فضای کسب و کار در استان بوشهر با استفاده از ظرفیت دستگاه‎های اجرایی شد.

گراوند با تاکید بر رفع موانع اداری برای حل مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران استان بوشهر بر نگاه توسعه محور مدیران استانی تاکید کرد و گفت: گسترش زیرساخت‌های توسعه و کمک به بخش‌های تولیدی و اقتصادی این استان ضروری است.

 وی گفت: در روزهای بحران کرونا یکی از مدیران شهرستا‎ها در سایه ظرفیت‏‎های قانونی نسبت به افزایش زیرساخت‎ها در حوزه خود اقدام کرد که این رویکرد کار در شرایط سخت باید برای سایر مدیران الگو شود زیرا پیشرفت و توسعه استان‌بوشهر تنها در سایه تلاش و پشتکار مدیران فراهم می‎شود.

گراوند افزود: در استان بوشهر باید بخش خصوصی نیز پا به پای دانشگاه علوم پزشکی برای توسعه زیرساخت‎های درمان در سطح استان کمک کند زیرا جای این بخش در حوزه درمان این استان بهشدت احساس می‎شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر