جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بوشهر از تشکیل تیم‌های تذکر لسانی توسط نیروهای آموزش دیده این ستاد با حفظ بایدها و نبایدها و خطوط قرمز خبر داد.به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا فکوری در نشست با اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر بوشهر گفت: از بدو تشکیل این ستاد با توجه به اینکه نیروی کادر در این ستاد نداریم اما با همت و همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر، ناجای بوشهر و نیروهای مردمی و با مشورت امام جمعه این شهر کارهای زیربنایی خوبی صورت گرفته است.
کد خبر: ۷۰۸۳
سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۶

فکرشهر: رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بوشهر از تشکیل تیم‌های تذکر لسانی توسط نیروهای آموزش دیده این ستاد با حفظ بایدها و نبایدها و خطوط قرمز خبر داد.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا فکوری در نشست با اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر بوشهر گفت: از بدو تشکیل این ستاد با توجه به اینکه نیروی کادر در این ستاد نداریم اما با همت و همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر، ناجای بوشهر و نیروهای مردمی و با مشورت امام جمعه این شهر کارهای زیربنایی خوبی صورت گرفته است.

فکوری با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر در قانون اساسی همان نظارت مردم بر مردم است، افزود: با توجه به تمرکززدایی و محول کردن این کار مهم به مردم ستاد مرکز استان را به ستادهای منطقه‌ای تقسیم کردیم و برای هر ستادی یک روحانی که اشراف به کار اجرایی و تربیتی دارد به عنوان رئیس و یکی از فرماندهان حوزه و یا پایگاه مقاومت به عنوان دبیر و مسئول اجرا منصوب کردیم.

فکوری با اشاره به اینکه در ستاد دو قرارگاه تشکیل داده‌ایم، اظهار داشت: یک قرارگاه فرهنگی آموزشی به‌خاطر اینکه شروع کار با ایام فاطمیه سال 93 مقارن بود، به‌نام فاطمه زهراء (س) نام‌گذاری شد و همزمان با عید نوروز برنامه‌های فرهنگی موثری در نوار ساحی بوشهر اجرا کرد.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه دوم، قرارگاه 313 ثارالله است و با وجود اینکه وظیفه‌اش گشت‌های سطح شهر، نظارت‌ها و جلوگیری از انجام منکرات در ملأ عام بود اما این قرارگاه بیشتر جنبه آموزشی و تربیتی پیدا کرد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر بوشهر به فعالیت‌های قرارگاه 313 ثارالله اشاره کرد و عنوان داشت: این قرارگاه در بسیاری از موارد برخورد با عامل منکر برخوردی انتظامی و قضایی نبوده، بلکه بیشتر سعی می‌شد آموزش قوانین و احترام به حقوق شهروندی باشد.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر