يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۱۴۷۸
چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲

فکرشهر: فرماندار شهرستان کنگان گفت: نسبت به جذب و ارتقاء نیروهای بومی در کارخانه سیمان ساروج کنگان توجه بیشتری شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید علی پاک نژاد در بازدید از کارخانه سیمان ساروج کنگان اظهار داشت: خوشبختانه چرخه تولید و همچنین جهش تولید در کارخانه سیمان شهرستان کنگان اتفاق افتاده است و امیدوارم این مهم تداوم داشته باشد.

فرماندار شهرستان کنگان با بیان اینکه صادرات و تولیدات کارخانه سیمان به خوبی جریان دارد و این امر شایسته تقدیر است افزود: در حوزه کارگری نیروهای بومی در این کارخانه جذب‌شده‌اند و از مدیرعامل درخواست دارم که نسبت به جذب و ارتقا نیروهای بومی توجه بیشتری داشته باشند.

پاک نژاد عنوان کرد: نیروهای بومی یک ظرفیت هستند و انتظار می‌رود که در کارخانه سیمان ساروج کنگان نسبت به جذب نیروهای بومی اهتمام بیشتری بورزند.

نماینده عالی دولت در شهرستان کنگان با تأکید بر ارتقای نیروهای بومی عنوان کرد: نیروهای بومی موجود در کارخانه سیمان که توانایی مسئولیت بالایی دارند شناسایی و نسبت به ارتقا آنان اقدام شود.

پاک نژاد ادامه داد: هرساله شاهد افزایش جمعیت دانش‌آموزی شهرستان هستیم که این افزایش به دلیل حضور کارکنان شرکت‌ها در منطقه هست که نیاز است شرکت‌های مستقر در منطقه به مسئولیت‌های اجتماعی خود در حوزه‌های مختلف ورزشی، آموزشی بهداشتی، فرهنگی و… توجه و اهتمام لازم را داشته باشند.

فرماندار شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: وجود کارخانه سیمان ساروج در شهرستان کنگان یک ظرفیت است و انتظار می‌رود تولیدات آن به در سطح شهرستان جهت رفع نیازهای مردم عرضه گردد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر