دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۱۵۴۴
جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

فکرشهر: رییس شبکه بهداشت و درمان و دبیر ستاد مقابله با کرونا شهرستان دیر گفت: امروز با تایید آزمایشگاه کرونا استان بوشهر تعداد ۱۱ نفر از شهروند به لیست افراد مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در شهرستان دیر افزوده شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، احمد اخوندی افزود: از این تعداد ۸ نفر آقا و ۳ نفر خانم هستند که در رده سنی ۲۸ تا ۵۰ سال قرار دارند.

وی افزود: این افراد در مرکز بیماریابی نمونه گیری و شناسایی شدند و حال عمومی آنها خوب و دوره درمان خود را با نظارت کارشناسان مبارزه با بیماری ها در منزل طی می کند و تحت مراقبت خانگی قرار دارد. 

وی ادامه داد: ۵ نفر از بیماران ساکن شهر دیر ، یک نفر ساکن شهر دوراهک ، ۴ نفر نیز ساکن شهر آبدان و یک نفر ساکن روستای سرمستان هستند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا شهرستان دیر با اشاره به افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در بین کارمندان گفت: عدم رعایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی در بین بعضی از کارمندان و ارباب رجوع ها زمینه ریسک آلودگی را در ادارات افزایش داده است .

اخوندی ضمن توصیه به رعایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی تاکید کرد: کارمندان ادرات و ارباب رجوع ها ضمن رعایت اصول ایمنی و فاصله اجتماعی ،سعی در ارایه و دریافت خدمات به صورت غیر حضوری داشته باشند.

وی از شهروندان خواست: حتی الامکان از بیرون رفتن غیرضروری از خانه خوداری کنند و در صورت خروج از منزل  و حضور در ادارات و بانک ها و ... حتما از ماسک استفاده کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر