دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۱۷۰۳
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳

فکرشهر: معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر گفت: با آغاز   فعالیت دوباره مراکز اقامتی و پذیرایی، ۲۵ درصد از ظرفیت این واحد‌های اقامتی در استان پر شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، سکینه سالاری بیان کرد: با توجه به فعالیت دوباره مراکز اقامتی و پذیرایی کشور بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، با در نظر گرفتن شرایط موجود زمینه را برای فعالیت مراکز اقامتی دارای مجوز از این اداره کل فراهم کردیم.

وی افزود: در این زمینه در نیمه اول خرداد شاهد اسکان ۶۰۰ مسافر در این مراکز بودیم که ۲۵ درصد از ظرفیت واحد‌های اقامتی استان را شامل می‌شود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بر اهمیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در واحد‌های اقامتی تاکید و خاطرنشان کرد: ۷ گروه نظارتی در شهر بوشهر و ۵ گروه دیگر در شهرستان‌ها بر عملکرد واحد‌های اقامتی دارای مجوز به‌طور مستمر نظارت می‌کنند و از ابتدای خرداد تا کنون ۹۶ بازدید و سرکشی از این مراکز داشته‌اند.

سالاری بیان کرد: تا عادی نشدن شرایط و برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در استان، نظارت‌ها ادامه دار خواهد بود و امیدواریم با همکاری فعالان این حوزه بتوانیم در کنار رونق گردشگری زمینه ابتلا به این بیماری را کمتر کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر