سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۱۸۲۳
يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۱

فکرشهر: رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر از تشکیل دبیرخانه دائمی شعر خلیج فارس در این سازمان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی سازمان، احمد بارگاهی با بیان اینکه مرحله دریافت آثار شاعران توسط دبیرخانه این جشنواره انجام شده و داوران این جشنواره نیز انتخاب شده‌اند، افزود: همانگونه که انتظار می‌رفت فراخوان جشنواره استانی شعر خلیج فارس که در سال جاری در قالب‌های دوبیتی و رباعی برگزار می‌شود، با استقبال خوب شاعران استان و حتی خارج از استان همراه شد که همین امر سبب شد تا تشکیل دبیرخانه دائمی شعر خلیج فارس کلید بخورد.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه استقبال از جشنواره دوبیتی و رباعی خلیج فارس با استقبال خوب شاعران استان همراه شده و بیش از 100 شاعر و 500 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که در مرحله داوری هستند.

به‌گفته وی، در موضوع انتخاب داورها که با همکاری و هماهنگی انجمن شعر استان بوشهر انجام شد، پیشینه هنری و تخصص افراد در زمینه دوبیتی و رباعی از عوامل تاثیرگذار بود. بر همین اساس، در نهایت به اساتیدی چون رضا معتمد، علی هوشمند و مجید عابدی رسیدیم که وظیفه داوری این جشنواره را بر عهده گرفتند.

بارگاهی در ادامه با تاکید بر لزوم بزرگداشت روز ملی خلیج فارس و استفاده از هنر در اعتلای نام بلند این خلیج تاکید کرد: به‌زودی دبیرخانه دائمی شعر خلیج فارس به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در محل این سازمان دایر می‌شود که امیدواریم با همکاری و همراهی اساتید حوزه شعر و ادب بوشهر، این جشنواره به‌صورت سالانه و در خور نام بزرگ بوشهر و خلیج فارس باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر