سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب استان:
فکرشهر: معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب استان بوشهر گفت: نخیلات غیرمجاز این استان از دریافت آب محروم می‌شوند...
کد خبر: ۷۱۹۶
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸

فکرشهر: معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب استان بوشهر گفت: نخیلات غیرمجاز این استان از دریافت آب محروم می‌شوند.

به گزارش فکرشهر، حسین باشی‌زادگان اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه کشاورزی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و به ویژه در بخش خرما نقش این استان تاثیرگذار و مهم است.

وی افزود: دشتستان با تولید 70 درصد محصولات کشاورزی استان بوشهر از شهرستان‌های ممتاز در کشاورزی است و سالانه بیش از 130 هزار تن خرما در این شهرستان برداشت می‌شود.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای آبیاری به موقع نخیلات استان بوشهر و دشتستان برنامه‌ریزی شده و تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

باشی‌زادگان تصریح کرد: تمام نخیلات مجاز در دشتستان می‌توانند آب مورد نیاز خود را از شبکه آب و کانال‌های موجود دریافت کنند و هیچ مشکلی در تامین آب این نخیلات نداریم.

وی اضافه کرد: کسانی که نخیلات غیرمجاز دارند نباید انتظار دریافت آب داشته باشند و شرکت آب استان مدیریت لازم را به عمل می‌آورد.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب استان بوشهر گفت: ترمیم و بازسازی و بهسازی کانال‌‌های آبیاری استان مورد توجه و تاکید مدیران است و امیدواریم با تلاش بیش‌تر و بهتر به نتایج لازم برسیم.

به نوشته ی فارس، باشی‌زادگان افزود: چند پروژه مهم در راستای بازسازی کانال‌های آبیاری آبپخش در دست اجراست و برای تسریع در تکمیل پروژه‌ها و همچنین در افزایش کیفیت پروژه‌ها نهایت توانمندی خود را به کار گرفته‌ایم.

وی بیان کرد: شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر برای رفع مشکلات نخلداران و تامین آب این قشر در تمام ایام سال فعال است و برای جلب رضایت نخلداران تلاش می‌کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر