دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۱۹۷۴
جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۹

فکرشهر: معاون نظارت و بازرسی و حمایت از مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهرگفت: واحد‌های صنفی استان بوشهر در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی مبارزه با کرونا پلمپ می‌شوند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، رضا جمالی افزود: طبق مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا؛ اصنافی که سلامت مردم را تهدید می‌کنند و به موازین بهداشتی پیشگیری از کرونا بی توجهی می‌نمایند بصورت سختگیرانه با آنان برخوردقاطع و قانونی خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت نقش اصناف درحفظ سلامت مردم جامعه درراستای جلوگیری از بیماری کرونا گفت: تیم‌های پایش و نظارت این سازمان با اتفاق کارشناسان مرکز بهداشت در گشت‌های مشترک بازرسی به منظور تاکید و نظارت مستمر بر اجرای رعایت دقیق مسائل بهداشتی مبارزه با بیماری کرونا در واحد‌های صنفی فعالیت دارند.

جمالی گفت: با توجه به وضعیت بحران بیماری کرونا در استان کلیه واحد‌های صنفی و خدماتی ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظیر استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده و گندزدایی مخصوص دست و سطوح، استفاده ازدستکش و ماسک بهداشتی و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی هستند.

وی افزود: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی به ویژه عدم رعایت نکات بهداشتی در واحد‌های صنفی مراتب را به ستاد خبری این سازمان از طریق تلفن ۱۲۴ و یا سامانه الکترونیکی ۱۲۴ گزارش نموده تا سریعا رسیدگی شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر