شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر خانه ریاضیات بوشهر گفت: نخستین مرحله از لیگ ریاضی بوشهر برگزار شد.به گزارش فکرشهر، طاهر یزدان‌پناه عصر یکشنبه در آئین برگزاری مرحله مقدماتی اولین دوره لیگ ریاضی بوشهر اظهار داشت: این مرحله از لیگ ریاضیات بوشهر با حضور تیم‌هایی از شهرهای بوشهر و برازجان در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد.وی با اشاره به حضور دانش‌اموزانی از پایه‌های اول تا سوم دبیرستان در این مرحله از لیگ ریاضی، خاطرنشان ساخت: در مرحله مقدماتی اولین دوره لیگ ریاضی بوشهر ۶۹ تیم سه نفره حضور یافتند و با هم رقابت کردند.
کد خبر: ۷۲۱۸
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴

فکرشهر: مدیر خانه ریاضیات بوشهر گفت: نخستین مرحله از لیگ ریاضی بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، طاهر یزدان‌پناه عصر یکشنبه در آئین برگزاری مرحله مقدماتی اولین دوره لیگ ریاضی بوشهر اظهار داشت: این مرحله از لیگ ریاضیات بوشهر با حضور تیم‌هایی از شهرهای بوشهر و برازجان در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد.

وی با اشاره به حضور دانش‌اموزانی از پایه‌های اول تا سوم دبیرستان در این مرحله از لیگ ریاضی، خاطرنشان ساخت: در مرحله مقدماتی اولین دوره لیگ ریاضی بوشهر ۶۹ تیم سه نفره حضور یافتند و با هم رقابت کردند.

مدیر خانه ریاضیات بوشهر تقویت کار گروهی بین دانش‌آموزان را به عنوان مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد و ادامه داد: در این مرحله ۲۰ سوال در اختیار هر یک از تیم ها قرار گرفت که باید در سه ساعت به این سوالات پاسخ می‌گفتند.

وی با بیان اینکه تیم‌های راه یافته به مرحله بعد به صورت حذفی با هم به رقابت می‌پردازند، تاکید کرد: هشت تیم سه نفره به دور بعد راه یافتند که در دور بعد تیم اول با هشتم، دوم با هفتم، سوم با شش و چهارم و پنجم به صورت حذفی با هم رقابت خواهند کرد.

یزدان‌پناه تصریح کرد: استقبال بسیار خوبی از سوی دانش‌اموزان از این مسابقات صورت گرفته است که به ویژه در پایه اول دبیرستان شاهد استقبال بالایی بودیم و به همین دلیل تعداد تیم‌ها برای مرحله بعد افزایش یافت.

مدیر خانه ریاضیات بوشهر افزود: در مرحله مقداتی ۳۴ تیم از کلاس اول حضور داشتند که ۲۰ تیم مربوط به دختران و ۱۴ تیم مربوط به پران بود و هشت تیم به دور بعد راه یافتند.

به نوشته ی مهر، مرحله نخست این مسابقات با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر، رئیس اداره فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش بوشهر، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان بوشهر، و برخی از اعضای شورای شهر بوشهر برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر