شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از برگزاری مانور خودروهای ایمنی و امدادی در بوشهر خبر داد.به گزارش فکرشهر، علیرضا صفایی ظهار داشت: مانور خودروهای امدادی و ایمنی صبح یکشنبه به مناسبت دهه ایمنی راه‌ها و مسئولیت‌های ما در استان بوشهر برگزار شد و خودروهای راه‌داری با حضور دیگر نهادهای امدادی و ایمنی رژه رفتند.وی اضافه کرد: از چهاردهم تا 25 آبان‌ماه به عنوان دهه ایمنی راه‌ها نامگذاری شده است و برنامه‌های مختلفی به همین مناسبت در نقاط مختلف برگزار می‌شود که در استان بوشهر نیز شاهد برگزاری برنامه‌های مختلفی هستیم.
کد خبر: ۷۲۲۱
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶

فکرشهر: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از برگزاری مانور خودروهای ایمنی و امدادی در بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر، علیرضا صفایی ظهار داشت: مانور خودروهای امدادی و ایمنی صبح یکشنبه به مناسبت دهه ایمنی راه‌ها و مسئولیت‌های ما در استان بوشهر برگزار شد و خودروهای راه‌داری با حضور دیگر نهادهای امدادی و ایمنی رژه رفتند.

وی اضافه کرد: از چهاردهم تا 25 آبان‌ماه به عنوان دهه ایمنی راه‌ها نامگذاری شده است و برنامه‌های مختلفی به همین مناسبت در نقاط مختلف برگزار می‌شود که در استان بوشهر نیز شاهد برگزاری برنامه‌های مختلفی هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به حضور خودروهای هلال احمر، آتش‌نشانی، پلیس‌راه و اورژانس در این مانور، خاطرنشان ساخت: این خودروها با حمل بنر و پارچه‌نوشته هایی بر رعایت مسائل ایمنی در راه‌ها تاکید کردند.

وی با تاکید بر لزوم اجرای طرح های مختلف برای افزایش ایمنی و کاهش سوانح و حوادث رانندگی در جاده‌ها، بیان داشت: فرهنگ‌سازی و آموزش صحیح رانندگی در کاهش حوادث جاده ای نقش بسیار مهمی دارد.

صفایی در ادامه به نقش عوامل انسانی در بروز حوادث اشاره کرد و افزود: باید زمینه ارائه آموزش های مناسب به مردم فراهم شود تا شاهد کاهش بروز حوادث در سطح جاده‌ها باشیم.

به نوشته ی مهر، مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر اضافه کرد: به منظور بهبود وضعیت راه های استان بوشهر تلاش های بسیار خوبی صورت گرفته است و طرح‌ها زیادی را نیز در دست اجرا داریم.

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر