دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: استان بوشهر با وجود حافظان و قاریان قرآنی در این عرصه پیشتاز است به همین دلیل برای تبیین این جایگاه، نقشه راهبردی قرآنی این استان تدوین می شود.به گزارش فکرشهر، حمیده ماحوزی روز دوشنبه در نشست با اعضای شورای فرهنگ قرآنی استان بوشهر افزود: طراحی و تدوین جامع سند و نقشه راهبردی قرآنی استان بوشهر توسط کارگروه های مربوط در برنامه کاری شورای قرآنی این استان قرار دارد.وی اظهارکرد: قرآن کریم زیربنای همه فرهنگ ها است دراین ارتباط دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برنامه ریزی ویژه ای برای کشف استعدادهای قرآنی دارد.
کد خبر: ۷۲۵۵
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۶

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: استان بوشهر با وجود حافظان و قاریان قرآنی در این عرصه پیشتاز است به همین دلیل برای تبیین این جایگاه، نقشه راهبردی قرآنی این استان تدوین می شود.
به گزارش فکرشهر، حمیده ماحوزی روز دوشنبه در نشست با اعضای شورای فرهنگ قرآنی استان بوشهر افزود: طراحی و تدوین جامع سند و نقشه راهبردی قرآنی استان بوشهر توسط کارگروه های مربوط در برنامه کاری شورای قرآنی این استان قرار دارد.

وی اظهارکرد: قرآن کریم زیربنای همه فرهنگ ها است دراین ارتباط دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برنامه ریزی ویژه ای برای کشف استعدادهای قرآنی دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: هم اکنون 46 موسسه فعال قرآنی درسطح استان بوشهر وجود دارد که نقشی مهم در توسعه برنامه های قرآنی دارند.

ماحوزی یادآورشد: علاوه براین مراکز، 10 موسسه قرآنی دیگر نیزمراحل دریافت مجوز را طی می کنند.

وی افزود: راه اندازی کارگروه های تخصصی می تواند شورای فرهنگ قرآنی در شهرستانها را برای رسیدن به برنامه ها و اهدافشان کمک کنند.

ماحوزی گفت: با توجه به وجود استعدادهای درخشان قرآنی در استان بوشهر و وجود علاقمندان زیادی در این حوزه راه اندازی دانشکده علوم و معارف قرآنی بسیاری از برنامه های فرهنگی، دینی را محقق می کند. 

منبع: ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر