شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با پیگیری های استاندار بوشهر یکی از نیروهای برجسته وزارت کشور به سمت معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر منصوب شد.به گزارش فکرشهر، فتح الله حقیقی دارای مدرک لیسانس در رشته ریاضی، فوق لیسانس رشته مهندسی صنایع در گرایش مدیریت سیستم و بهره وری و دانشجوی دکترای اقتصاد جهانی در گرایش مدیریت سیستم های اقتصادی و اجتماعی، دارای 51 سال سن و متولد ساوه می باشد که در عرصه تحقیقاتی، اجرایی و دانشگاهی سوابق خوب و ممتازی دارد.
کد خبر: ۷۲۵۸
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵

فکرشهر: با پیگیری های استاندار بوشهر یکی از نیروهای برجسته وزارت کشور به سمت معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر منصوب شد.

به گزارش فکرشهر، فتح الله حقیقی دارای مدرک لیسانس در رشته ریاضی، فوق لیسانس رشته مهندسی صنایع در گرایش مدیریت سیستم و بهره وری و دانشجوی دکترای اقتصاد جهانی در گرایش مدیریت سیستم های اقتصادی و اجتماعی، دارای 51 سال سن و متولد ساوه می باشد که در عرصه تحقیقاتی، اجرایی و دانشگاهی سوابق خوب و ممتازی دارد.

تدریس در دانشگاه های پیام نور، آزاد اسلامی و جامع علمی کاربردی بخشی از سوابق آموزشی وی به شمار می اید.

از سوابق اجرایی وی می توان به مدیرکل امور اجتماعی و انتخابات استانداری قم در سال های 76 تا 77 ، فرماندار قم از سال های 78 تا 80 و معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم از سال 81 تا 84 اشاره کرد .

عضو یت در هیات امناء منطقه ازاد سلفچگان ، عضو هیات مدیره توسعه اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) ،رئیس اطاق فکر امار وزارت کشور ، رئیس اطاق فکر جی ای اس وزارت کشور و نماینده وزارت کشور در شورا و کمیته های تخصصی آمار و تبصره 16 بخش دیگری از سوابق اجرایی حقیقی می باشد .

در زمینه تحقیقات و مطالعات نیز اقدام به تدوین شاخص های کمی برای ارزیابی وظایف و ماموریت های حوزه مختلف وزارت کشور ، تهیه و تدوین شرح وظایف و حدود انتظارات در فرمانداری و استانداری ( قابل ارزیابی به شکل کمی ) ، تدوین طرح عملیاتی نمودن ارزیابی شاخص های عملکرد دستگاه ها و نهادها کرده است .

تهیه شناسنامه سیاسی ، امنیتی ، اجتماعی و اتباع شهرستان قم ، بررسی نقش صنایع کوچک در اشتغال ایران ، بررسی رتبه های اقتصادی کشورهای G6با کشورهای نوظهور و تدوین نقشه راه آمار و GIS  از دیگر زمینه های تحقیقاتی وی به شمار می آید.

پیش بینی می شود حقیقی با داشتن سوابق مناسب در عرصه مدیریتی ، علمی و دانشگاهی با کمترین چالش در حوزه امنیتی سیاسی استان مواجه و در حفظ و ارتقاء جایگاه استان موفق باشد.

به نوشته ی سوک، در اوئل هفته آینده مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر برگزار می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر