دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در شورای فنی استان مطرح شد:
فکرشهر: معاون عمرانی استاندار بوشهر بیان کرد: از اکنون نیز با پروژه های امانی در حد معاملات کوچک در استان بوشهر موافقت نخواهد شد و نسبت به پروژه های گذشته بازنگری...
کد خبر: ۷۲۶۲
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷

فکرشهر:  معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: برخی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر برای انتخاب پیمانکار مشکل دارند.

به گزارش فکرشهر، شاپور رستمی در شورای فنی استان بوشهر اظهار داشت: امسال با پیگیری های استاندار بوشهر اعتبارات مناسبی نسبت سال های گذشته تخصیص یافته که روند توزیع آن ها نیز بسیار مطلوب است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر افزود: با وجود اعتبارات مناسب ابلاغ شده به استان، از دستگاه های اجرایی انتظار داریم در راستای کیفیت هرچه بهتر پروژه های عمرانی و توسعه زیرساخت ها در سطح استان بوشهر تلاش بیشتری کنند.

وی تصریح کرد: باید از کنون شورای فنی و دستگاه های اجرایی استان بوشهر در راستای تحرک بیشتر و کیفیت بهتر پروژه های زیرساختی استان و سرعت کار بالای آن ها گام بردارند.

رستمی گفت: دستگاهی که مبادله موافقت نامه های امانی را امضا می کنند خود آنان موظف به نظارت و پیگیری، اجرایی کردن پروژه و پاسخگویی های لازم است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر بیان کرد: از اکنون نیز با پروژه های امانی در حد معاملات کوچک در استان بوشهر موافقت نخواهد شد و نسبت به پروژه های گذشته بازنگری ویژه ای خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از دستگاه های اجرایی استان در بستن قرارداد های عمرانی و اجرای مناقصات با مشکلاتی روبرو هستند، خاطرنشان کرد: بعضا دستگاه های اجرایی پیمانکارانی انتخاب می کنند در مناقصات خود که از رتبه خوبی برخوردار نیستند و به همین دلیل پروژه ها با کیفیت نامطلوبی اجرایی می شود.

رستمی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی استان در راستای انتخاب پیمانکاران و مشاورین پروژه از طریق سامانه ساجا اقدام کنند و پیمانکار خود را برای بررسی به دفتر فنی استانداری بوشهر معرفی کنند.

رستمی یادآور شد: یکی از مهمترین چالش های ما در احداث پروژه ها نبود بتن مناسب است که هزینه های بسیاری نیز در بر می گیرد ولی کیفیت خوبی در ساخت های شهری و غیر شهری مشاهده نمی شود و اکنون طرح و برنامه مناسبی برای ارتقای کیفیت آن در استان در حال انجام است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر تاکید کرد: از اکنون تمامی پروژه های در حال احداث استان بوشهر در جلسه شورای برنامه ریزی استان در حضور استاندار به تصویر کشیده می شود و مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

وی یادآور شد: همچنین تیم های نظارتی شورای فنی استان متناسب با اعتبارات اختصاص داده شده در شهرستان ها مستقر خواهند شد و هر 15 روز گزارش لازم به شورای برنامه ریزی و استاندار بوشهر ارسال می شود.

رستمی اظهار کرد: امسال اعتبارات مناسبی در بخش ارزش افزوده و آلایندگی ها به شهرستان های استان اختصاص داده خواهد شد و امیدواریم شاهد پروژه های زیرساختی باکیفیتی در استان باشیم.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر