شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۶۳۸
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: پیش‌بینی می‌شود دمای هوا در هفته پیش‌رو به ۵۰ درجه سانتیگراد افزایش یابد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از صداوسیما، زهرا راستگو بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا در برخی از ساعات با افزایش نسبی سرعت وزش باد‌های شمال غربی بر روی دریا و همچنین در سواحل استان، دریا به نسبت مواج و متلاطم می‌شود.

وی افزود: همچنین پیش‌بینی می‌شود در هفته پیش رو در برخی از روزها، دمای بیشینه هوا در سطح استان (بیشتر برخی مناطق غیر ساحلی) به آستانه ۵۰ درجه سانتیگراد برسد.

کارشناس هواشناس استان گفت: آسمان استان تا فردا بیشتر صاف همراه با غبار محلی و در برخی ساعات وزش باد و گاهی باد و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت وزش باد بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا و در نوار ساحلی در برخی از ساعات شمال غربی تا شمالی با سرعت ۱۶ تا ۴۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

راستگو اضافه کرد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ و در برخی از ساعات ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر و در فاصله از سواحل استان ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۷:۰۸ دقیقه، جزر دریا ساعت ۱۴:۵۹ دقیقه و مد دوم دریا ساعت ۲۰:۵۸ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر