يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۶۹۸
يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷

فکرشهر: نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس با تاکید بر تسریع در اجرای طرح‌های آبرسانی در روستا‌ها و شهر‌های استان گفت: برای تکمیل آب شیرین‌کن سیراف - جم ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از صداوسیما، حجت‌الاسلام موسی احمدی با بیان اینکه طرح‌های مهمی در زمینه حل مشکلات آب استان اجرا شده است افزود: در این راستا نشست‌های مهمی با مسئولان عالی در وزارت نیرو تشکیل شد که نتایج خوب و اثرگذاری در پی داشت.

وی  با اشاره به اجرای طرح آب‌شیرین‌کن سیراف - جم و طولانی شدن اجرای این طرح عنوان کرد: در اجرای این طرح اعتبارات سنگینی تخصیص داده شد و در این راستا ضمن ساخت مخازن ذخیره آب و خط لوله انتقال، اجرای طرح آب‌شیرین‌کن سیراف تسریع شده است.

نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندار بوشهر بر تکمیل طرح آب‌شیرین‌کن سیراف- جم جدی است تاکید کرد: در این راستا اعتبار قابل توجهی برای تسریع در تکمیل این طرح اختصاص یافته و قرار است در نشستی با مجموعه شرکت گاز این مهم پیگیری شود.

وی، نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل طرح آب‌شیرین‌کن سیراف - جم را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در نشستی که با مدیرعامل گاز کشور داشتیم بر تکمیل این طرح که نیاز آبی شهرک‌های مسکونی نفتی و گازی را تامین می‌کند تاکید شد تا مشکلات و معضلات آبرسانی سیار با تانکر‌ها برطرف شود.

حجت‌الاسلام احمدی عنوان کرد: یکی از اولویت‌های قطعی حوزه نمایندگی، پیگیری و تامین آب شرب مردم منطقه به‌ویژه تکمیل آب شیرین‌کن ۲۸ هزارمتر مکعبی سیراف- جم است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر