يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۳۰۵۵
شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷

فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: اجرای سه پروژه توسط ۲ خیر مدرسه ساز این شهرستان به  همت و تلاش آموزش و پرورش گناوه و ارتباط خوب با خیران در دستور کار این مجموعه در سال جاری قرار گرفته است. 

به گزارش فکرشهر، اسکندر احمدی در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: آموزش و پرورش شهرستان در سال ۱۳۹۹ با در دست داشتن سه پروژه  عمرانی، انقلابی در ساخت و ساز این مدیریت به یادگار خواهند گذاشت.

وی اظهارداشت: توافقنامه احداث دبیرستان ۹ کلاسه دخترانه، سالن ورزشی و سه کلاس درس دبستان حضرت رقیه با حضور نماینده اداره کل نوسازی استان بوشهر و حضور خیران هفته گذشته در آموزش و پرورش گناوه امضا شد که  در مدت یک سال تحویل داده می‌شود. 

وی افزود:  آموزش پرورش در حال رایزنی و ثبت قرارداد با پیمانکاران برای ساخت دو مدرسه و یک سالن ورزشی است که امسال اجرایی خواهد شد.

مدیر آموزش وپرورش گناوه  گفت: دبیرستان دخترانه ۹ کلاسه یکی از پروژه‌های بزرگی است که توسط بانوی خیرساز دکتر مریم شریفیان به نام زنده یاد شهربانو شریف در محله نوروزآباد گناوه بزودی احداث می‌شود.

وی ادامه داد: ساخت یک سالن ورزشی و سه کلاس درس در مدرسه شاهد حضرت رقیه دومین پروژه خیرساز آموزش و پرورش است که توسط خیر علیرضا احمدی عملیات اجرایی آن در آینده نزدیک آغاز خواهد شد. 

احمدی  افزود: مدرسه ابتدایی پسرانه روستای سربست گناوه که کلنگ زنی آن در سال گذشته انجام گرفت، مشکل زمین آن با مالکان رفع شده و بزودی توسط خیر حاج غلامحسین کرمی ساخت آن آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: خیران شهرستان گناوه ارتباط قوی با آموزش و پرورش در چند سال اخیر داشته‌اند و توانستند خود را به بازوی توانای این مجموعه در ساخت مدارس و اماکن آموزشی و تربیتی تبدیل کنند. 

مدیر آموزش و پرورش گناوه  گفت: تالار بزرگ و زیبای استاد بهزاد، دبستان فضیلت و مدرسه ابتدایی روستای تل تل نماد شاخصی از حضور خیرین در ساخت و ساز اماکن آموزشی و فرهنگی در شهرستان هستند که به خوبی حضور پررنگ آن‌ها را در این عرصه نمایان می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر