سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۳۱۷۹
دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۵

فکرشهر: فرمانده سپاه استان بوشهر ر از اجرای نهضت سراسری جهش تولید با مشارکت مردم در استان خبر داد.

به ‌گزارش فکرشهر و به نقل از صداوسیما، سردار علی رزمجو در ارتباط تصویری با فرماندهان نواحی مقاومت و مسئولان کمیته‌های قرارگاه نهضت جهش تولید سپاه استان بوشهر گفت: هدف از اجرای این طرح، به‌کارگیری توانمندی‌ها، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های شهرستانی در جامعه با تلاش رده‌های مقاومت برای گفتمان‌سازی و جریان‌سازی رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در تحقق شعار سال یعنی جهش تولید است.
 
او با اشاره به شرایط خاص اقتصادی و سلامت کشور در امسال، افزود: بسیج با راه‌اندازی نهضت سراسری جهش تولید در سراسر کشور و استان بوشهر قصد دارد به حل مشکلات اقتصادی کشور کمک کند، زیرا این مشکلات در روند اجتماعی جامعه تأثیر به‌سزایی دارد؛ تا جایی که اگر اقتصاد کشور و معیشت مردم سر و سامان پیدا کند این موضوع در مسائل امنیتی نیز بسیار تأثیرگذار است.
 
فرمانده سپاه استان بوشهر اضافه کرد: توجه به مردم و مشارکت آن‌ها در نهضت سراسری جهش تولید ضروری است و بسیج در قرارگاه این نهضت به سیاست‌گذاری پرداخته و طرح‌ها و مراکز تولیدی با مشارکت مردم فعال و راه‌اندازی می‌شوند.
 
سردار رزمجو نقش اقشار مختلف بسیج را در مشارکت مردم نقشی مؤثر عنوان و اضافه کرد: اقشار مختلف بسیج لازم است با اتکا به تولیدات و منابع داخلی و ظرفیّت‌های موجود به فعالیت در این عرصه بپردازند و منتظر نباشند که برای مثال یک قطعه از خارج از کشور وارد شود تا آن‌ها به ادامه فعالیت بپردازند.
 
او با انتقاد از کم‌رنگ شدن فرهنگ کار و تولید در کشور، گفت: ما می‌خواهیم فرهنگ کار و تولید در قشر‌های مختلف مردم را بیش از پیش به صحنه آورده و در جامعه ترویج دهیم.
 
فرمانده سپاه استان بوشهر افزود: ما دارای ظرفیت‌ها و امکانات خیلی خوبی هم در دولت و هم در میان ملت هستیم و تلاش داریم از این ظرفیت‌ها، حداکثر استفاده را در جهت تحقق جهش تولید داشته باشیم که گروه‌های جهادی، حلقه‌های صالحین و صندوق‌های قرض‌الحسنه بسیج از بهترین این ظرفیت‌ها هستند.
 
مسئول بسیج سازندگی و دبیر قرارگاه نهضت سراسری جهش تولید سپاه استان بوشهر نیز در این ارتباط تصویری گفت: نهضت سراسری جهش تولید در یک بازه زمانی ۳ ساله در استان بوشهر هم‌زمان با سراسر کشور اجرا می‌شود.
 
سرهنگ ذوالفقار عباسی‌فر افزود: ۶ کارگروه صنعت، علمی، کشاورزی، عملیات ویژه جهادی، گفتمان‌سازی و طرح و خدمات قشری در قرارگاه نهضت سراسری جهش تولید استان بوشهر تشکیل شده است که برای هر کارگروه برنامه‌هایی تدوین شده و قرار است با ظرفیت‌های موجود داخلی و مشارکت مردم اجرا شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر